Graspop Metal Meeting 2025

Donderdag mijn Graspop maagdelijkheid verliezen, ik ga samen met mijn schoonpa. Wij zouden met een camionette gaan en daar in slapen.
Waar parkeren we best? Op één van de hoofdparkings gewoon (= easiest?) of zijn er tips van doorwinterde GMM-gangers?
Kies een rustig straatje uit langs de weg, of is toch genoeg bosrijke omgeving daar aan de boeretang? Is gewoon gratis.

Idd, als het zo blijft is dat echt het ideale festival weertje. Mag ook wel eens, want de laatste jaren is het al wat geweest :D
Ik zag onlangs de foto's terug van de eerste dagen graspop vorig jaar. Enkels volledig verdwenen in de modder 🙃

Vrijdag ook aanwezig. Ik kijk ernaar uit!

Ik dacht nog steeds dat Slipknot hun 25th anniversary tour speelde (enkel het eerste album), maar hun European tour is anders. Dan toch ook nummers van andere albums, zalig.

Enkel nog een kampeerspot zien te vinden. :unsure:

Zondag 32°C, ben ik blij dat donderdag nog de meest frisse dag is. Zal dan wel een trui meenemen voor de fietsrit naar huis.

Ga dat van die skullies nog wel eens moeten bekijken. Is dat gewoon een app installeren en via die weg skullies aankopen? Eerste keer in meer dan 10 jaar dat ik nog eens ga.

Zondag 32°C, ben ik blij dat donderdag nog de meest frisse dag is. Zal dan wel een trui meenemen voor de fietsrit naar huis.

Ga dat van die skullies nog wel eens moeten bekijken. Is dat gewoon een app installeren en via die weg skullies aankopen? Eerste keer in meer dan 10 jaar dat ik nog eens ga.

Skullies, vrij ingewikkeld gemaakt.

Je dient eerst een 'account' aan te maken op:

Dat vraagt normaal een code die onder de QR-code van jouw ticket staat, zo worden de skullies aan jouw identiteit/wristband gelinkt.

Bonus: https://www.graspop.be/nl/info/prijslijst :)

Skullies idd aankopen via de code op je ticket, komen dan automatisch op je bandje. Dit kan via app of site of ter plekke vermits de aankoop aan verminderde prijs sinds de 15e afgelopen is. Indien je er overhebt kan je die achteraf refunden (met een kost twv 1 skullie).

Skullies idd aankopen via de code op je ticket, komen dan automatisch op je bandje. Dit kan via app of site of ter plekke vermits de aankoop aan verminderde prijs sinds de 15e afgelopen is. Indien je er overhebt kan je die achteraf refunden (met een kost twv 1 skullie).
Ticket krijg ik via vrijwilligerswerk, zal dan wel eens checken met de organisatie welke barcode dat dan is. Morgen moet ik mijn bandje gaan afhalen en er staan dan al 6 skullies op.

Hier ook de eerste keer GMM. Wil al een paar jaar gaan om is een grote naam te zien maar kwam er nooit van. Nu gisteren last minute nog een vip ticket aangeboden gekregen via ne drankenhandel. donderdag van de partij. Kijk al uit om Iron Maiden is te zien + content dat ik Yellowcard weer zie :-D vorige winter nog in Utrecht gaan zien

Temperatuur volgende week lijkt me wel zeer aangenaam te zijn: 24°C. Ideaal.
Ik ga zaterdag, 30 graden, genoeg drinken dus :coolbrows:.
Zou zaterdag de heenrit met de trein doen. Werkt die shuttle service naar de festivalweide goed?
Vorig jaar de trein gepakt en dan de shuttle, wij waren wel vroeg (rond de middag) en dat was toen redelijk vlot vond ik.

Nee, een beetje eten en een pintje zeker? Maar ik heb al een gratis ticket, dus ik ga niet klagen. Dit wordt een relatief goedkoop dagje festivallen.
Eten is overrated, gewoon 6 pinten :unsure:.

En, iedereen klaar voor een weekendje klagen over teveel hitte, te weinig schaduw, bands die te hoog/laag staan en (te) dure pinten afgewisseld met u afvragen waarom ge u elk jaar opnieuw toch weer laat vangen? 😁

Thx, doet me er nog maar eens aan herinneren waarom ik niet meer naar zulke festivals ga.
'6 Bourgondische bitterballen'. Dat is dan 12 euro aub.

Nuja goed, het is wat het is natuurlijk. 5 jaar kunnen genieten van het festival als GMM fotograaf dus 5 jaar dan ook gratis gegaan. Spijtig dat alles zo groot moet worden.

Ik wens iedereen wel veel plezier! Geniet ervan! :bow:

Godver, ik dacht dat ik tot vandaag tijd had om zo'n goedkopere skullies te kopen.
Per 20 pinten 6 euro in de vuilbak. Met mijn uitstelgedrag ook altijd.

Wat het weer betreft: liever te warm dan zoals vorig jaar.

Terug
Bovenaan