Om het terug over het festival te hebben:
Ik vond het ook een enorm pluspunt dat aan elke toog,behalve De halvelitertent, jupiler 0,0 was te krijgen. Geen idee of zoiets standaard is op evenementen tegenwoordig maar op Genk On Stage bvb afgelopen weekend alleszins niet.
Altijd ook goed gekoeld, paar keer zelfs een verse uit de frigo gehad omdat die dat uitstonden al wat warm waren geworden. En ook nog es 33cl ipv 25 voor dezelfde prijs.
Hoewel er beter alcoholvrij bier bestaat (maar ook wel weer duurder), lijkt me dat inderdaad een positieve evolutie te zijn voor mensen die nog moeten rijden en iets anders dan frisdrank of water willen drinken. Of gewoon niet zat willen worden.
 
Was het mijn indruk of waren er meer halve liter tenten dan anders? Normaal gezien klaag ik daar niet over maar met het ware weer toch liever het normale formaat
 
Was het mijn indruk of waren er meer halve liter tenten dan anders? Normaal gezien klaag ik daar niet over maar met het ware weer toch liever het normale formaat
Ja, vroeger was alleen die aan de PA in het midden een halve liter tent.
Anyway, ik vond het evenzeer belachelijk dat je in een halve liter tent geen normaal formaat pint kon krijgen. Zeker met dit weer kon je beter gewone pinten drinken want je halve liter was te snel warm.
 
Ja, vroeger was alleen die aan de PA in het midden een halve liter tent.
Anyway, ik vond het evenzeer belachelijk dat je in een halve liter tent geen normaal formaat pint kon krijgen. Zeker met dit weer kon je beter gewone pinten drinken want je halve liter was te snel warm.
Sneller drinken. :unsure:
 
Was het mijn indruk of waren er meer halve liter tenten dan anders? Normaal gezien klaag ik daar niet over maar met het ware weer toch liever het normale formaat
Jop, en strategisch geplaatst dat wanneer je bij een podium stond je altijd eerst zo'n tent tegenkwam. Aan de Jupiler stage kon je zelfs alleen halve liters krijgen. Als je een gewone wou moest je door die trechter tot aan de metaldome.
Normaal sta ik daar steevast met zo'n grote in mijn handen maar met dit weer vond ik het toch ook aangenamer om gewone pintjes te drinken.
Ik heb ook helemaal geen probleem met zo'n tenten maar zorg gewoon dat ze beiden aanbieden, zeker met dit weer.
 
Wat met uw ticket als je corona hebt? Wij gaan binnenkort ook naar een festival en zijn al €500 p.p. kwijt en 't moet nog beginnen.

In de huidige tijden zou de organisatie toch een refund kunnen doen indien je een positieve test kan voorleggen via de huisarts ofzo? Of is dat het geval?
Voor de peperdure tickets van Bruce Springsteen heb ik een verzekering kunnen afsluiten die terugbetaling garandeert in geval van onvoorziene omstandigheden zoals ziekte, annulatie, staking, ... Kostte 15 euro extra. Ik vermoed dat dit verzekeringsmaatschappijen in België dit ook gaan aanbieden binnenkort.
 
Voor de peperdure tickets van Bruce Springsteen heb ik een verzekering kunnen afsluiten die terugbetaling garandeert in geval van onvoorziene omstandigheden zoals ziekte, annulatie, staking, ... Kostte 15 euro extra. Ik vermoed dat dit verzekeringsmaatschappijen in België dit ook gaan aanbieden binnenkort.
Dan zou ik dat er ook wel meteen bijnemen.
 
Terug
Bovenaan