Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Gebruik eens ander auto dan die Supra als je ene hebt natuurlijk.
Je moet er een paar proberen in kwalificatietijdrit zonder dat je deelneemt aan de race en gebruik dan degene waarbij je het beste gevoel hebt.
Ik heb quali tijd van 2.22.9...
Zit nog wel paar tienden in.
Daar kan jij ook geraken met betere wagen ;) .

Moet wel eerlijk zeggen dat het niet door mijn pace was dat ik naar P6 ben gegaan,fouten van anderen en zelf vrijwel clean blijven doet soms veel.

Voor de rest heb ik ook mijn bedenkingen over de track limits penalty's.
Soms millimeter over de curb en penalty en soms veel te wijd of veel te hard cutten en geen penalty.
Lichte tik 2 seconden,van baan gekegeld worden,geen straf voor dader.
Het zal nooit niet perfect zijn,maar het is toch verre van dat.

Ik heb maar 4 wagens in die klasse. De M6 GT3 endurance, Supra GT500, R8 LMS, RX-vision GT3.
Enkel met de laatste nog niet geprobeerd. Met de Supra doe ik het momenteel het beste.
Misschien moet ik es uitkijken naar een andere.
Bop zet enkel vermogen en gewicht gelijk? Als ik mijn wagen afstel buiten de sport-sectie blijven die instellingen dan gelden in sport? Of komt dat weer op origineel te staan? Anders moet ik eens zien naar goeie instellingen.

Denk niet dat enige afstelling mogelijk is hoor,of het moet mij ontgaan.
Alle instellingen zijn geblokkeerd en het gewicht/vermogen worden via BoP gelijkgesteld.
In principe moeten de driving skills dus het verschil maken.
Ik speel met controller,weet niet of ik dan alleen maar mensen tegenkom die ook met controller spelen of toch met een stuur.
Ook nog een factor,ik schakel automatisch.Zijn mijn tegenstanders ook die automatisch schakelen ?

Die circuitervaring Watkins Glen ook heel pittig.
Derde sector lang op gesukkeld.Toch nipt gelukt nu.
Volledige rond ruim 1 seconde boven vereiste tijd,weet niet waar ik dat moet halen.
Sector 2 en full lap vond ik behoorlijk pittig. Na een dik half uur proberen beiden toch gehaald.

Watkins Glenn is wel nog een toffe track. Vandaag enkele keren gereden in de daily races.
Ligt dat aan mij maar hoe hoger ik kom in driver rankings begin ik nu toch af en toe eens onsportieve rijders tegen te komen. Geen divebombers maar eerder sluwe tikken met een tamelijk gevolg voor mij en zij zonder straf verder. Erger er mij wel niet in, zolang ik maar aan mij 50 races geraak. Het leuke eraan is dat je het soms beetje op voorhand voelt aankomen, je de aanrijding kan ontwijken en zij dan gewoon de kant in gaan. 😅
Kan je ergens vinden wanneer die andere legendary cars in de shop komen. De Jag heb ik me nu onlangs gekocht.

Zoveel pech met botsauto´s?
Ik heb dan blijkbaar toch het geluk dat het vrij goed meevalt bij mij.
Ik merk wel dat het beter meevalt als je vooraan in het pak start (top 6-8) dan achteraan. Daar zijn ze veel zenuwachtiger.

Dan rij je mooie ronde. Dan ineens laatste of voor laatste ronde. Bam vanachter in u gat. Ik uit de bocht. Zij geen straf. Maar ik wel paar plaatse achteruit. Ni te doen. Bijna elke keer. Terwijl ik altijd braaf opzij gaan als ze sneller zijn

Wat is uw rating? Ik zit aan C S. Mijn tegenstanders worden wel moeilijker sinds ik daar zit. Moet zwaar mijn best doen om top 5 te halen. Waarvan sommigen die extra seconden nog halen bij die BoP races, ik snap het ni.
Ja, het strafsysteem is toch niet datte in gt...

Ben benieuwd of we mekaar eens gaan tegenkomen.
Ik heb wel BS nu,maar zal rap terug uit de B zijn :D .
Ben er wel niet geraakt op skills,vaak geprofiteerd van mensen die opgaven.
Maar ja to finish first you need first to finish.

Ben benieuwd of we mekaar eens gaan tegenkomen.
Ik heb wel BS nu,maar zal rap terug uit de B zijn :D .
Ben er wel niet geraakt op skills,vaak geprofiteerd van mensen die opgaven.
Maar ja to finish first you need first to finish.
Als ik al 5x een Belg gezien heb tussen de deelnemers zal het veel zijn 😅
Is wel spijtig dat het enkel random is qua deelnemers.

Voor wie nog aan het verzamelen is.
De Ford GT mark IV staat bij de legendary shop. Wel duurder geworden...

De daily races zijn mijn racekes niet ze deze week. Amai, wat een tijden...
Wat ik wel raar vind. Ik zag er gisteren bij de 500pp races rijden met een Ferrari 430 of Viper gts. Massa´s sneller dan de rest. De Viper heb ik niet, wel een f430. Maar downtunen naar 500pp lukt me wel niet. I don´t get it

Wat ik wel raar vind. Ik zag er gisteren bij de 500pp races rijden met een Ferrari 430 of Viper gts. Massa´s sneller dan de rest. De Viper heb ik niet, wel een f430. Maar downtunen naar 500pp lukt me wel niet. I don´t get it
Downtunen naar zo'n lage pp waardes doen ze meestal door de ophanging volledig omhoog te zetten, enkel vooraan of achteraan ofwel volledig.

Terug
Bovenaan