Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ben nog eens verder het menu aant afwerken. Zit nu Menu 33, World Touring Car PP600.

1ste race is zo lichte regen op Red Bull Ring. Wat is aan te raden? Moet ik intermediate banden kopen want op straatbanden lukt het precies niet.
Op straatsletsen was het idd niet te doen, ik kocht dan inters en dan regende het bijna niet meer :rolleyes:

Op straatsletsen was het idd niet te doen, ik kocht dan inters en dan regende het bijna niet meer :rolleyes:
Vandaar dat ik een 4x4 gebruikt had, die heeft nog steeds grip ook al rijd die op sport banden.
Ik dacht dat ik de GT86 Gr.B gebruikt had ervoor.

Ben nog eens verder het menu aant afwerken. Zit nu Menu 33, World Touring Car PP600.

1ste race is zo lichte regen op Red Bull Ring. Wat is aan te raden? Moet ik intermediate banden kopen want op straatbanden lukt het precies niet.
ik had ergens een Supra Gr4. gewonnen, daar gewoon inters opgelegd, en downtuned.
da's die race dat ik in de eerste 2 ronden 40s goed gemaakt heb, en dan nog niet gewonnen, denk ik.
kampioenschap gelukkig wel, maar die touring car kampioenschappen zijn de moeilijkste denk ik.

ik zit nu aan de laatste, World GT.

ik had ergens een Supra Gr4. gewonnen, daar gewoon inters opgelegd, en downtuned.
da's die race dat ik in de eerste 2 ronden 40s goed gemaakt heb, en dan nog niet gewonnen, denk ik.
kampioenschap gelukkig wel, maar die touring car kampioenschappen zijn de moeilijkste denk ik.

ik zit nu aan de laatste, World GT.
Idd, kheb het vanmorgend ook met die Supra gedaan. Ligt zalig op de baan.

Alleen dat downtunen en 200kg ballast, kon ik op de rechte stukken op die droge circuits niet mee. Was wel frustrerend. Kwam altijd op de laatste ronde aan om P1 te pakken -.-

Namiddag de 700PP Touring Car doen.

Khad met mijn eerste miljoen cr die'n Legendary Alfa Romeo gekocht. :love: Zal wel vlotjes gaan denk ik. Khad daarstraks gezien dat diene 673PP was.

Alfa-Romeo-155-DTM-Gr.4-2.5-V6-TI-1993-Gran-Turismo-7-1024x576.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb de verkeerde wagen voor die World Gt, denk ik.
Die Porsche VGT accelereert heel hevig, maar remt rampzalig (elektrisch, dus je kan niet op de motor remmen), en heeft nog eens massa's onderstuur.
Op de rechter stukken maakt hij dan nog eens massa's lawaai.
In de technische gedeelten voelt het gewoon zo traag en lomp aan...

En daarmee moet ik dan Bathurst en Nordschleife doen

(Le Mans was wel easy mode)

Laatst bewerkt:
Het aantal sterren op de roulette voucher, is dat ook random? Want soms krijg ik voor de daily marathon 4 sterren dan de volgende dag 2 sterren. Dus ik vraag me af wat de logica daarachter is.

Welke auto hebde nu gepakt. Zit nu ook op de World Tour. Aanbevolen was Audi R8 GT3
Ik moet nog eens herbeginnen.
Met die Porsche ben ik derde geworden in het kampioenschap, had beter gekund op Nordschleife en Bathurst, maar die remmen zijn moeilijk in te schatten. En ge kunt er quasi niks aan tunen, zelfs geen vleugelke op zetten

Het aantal sterren op de roulette voucher, is dat ook random? Want soms krijg ik voor de daily marathon 4 sterren dan de volgende dag 2 sterren. Dus ik vraag me af wat de logica daarachter is.
De voucher voor Daily Marathon is inderdaad random, maar nooit meer dan 4 sterren tot nu toe bij mij.

Ik moet nog eens herbeginnen.
Met die Porsche ben ik derde geworden in het kampioenschap, had beter gekund op Nordschleife en Bathurst, maar die remmen zijn moeilijk in te schatten. En ge kunt er quasi niks aan tunen, zelfs geen vleugelke op zetten
Kampioenschap uitgespeeld met de Audi R8 LMS. Ge zou denken dat zo ne GT3 op rails rijdt, continu overstuur -.-

2 laatste vouchers wel een Ferrari 458 GT3 en McLaren VGT (gr1) gewonnen :evil:

Hoogste was bij mij 10.000cr en ne oude audi tt, en ik lees dat het bij veel zo is beetje de richting duwen om er te kopen.
voor die café missies uit te spelen, krijg je dus een speciale voucher, van 6 sterren.
daar zitten 2 auto's in (een GT Vision special, en een Gr3 bij mij), een millioen credits, wat onderdelen.

ik heb dus die credits gewonnen, ik geloof dat enkel die speciale GT evenveel waard was.

Hoogste was bij mij 10.000cr en ne oude audi tt, en ik lees dat het bij veel zo is beetje de richting duwen om er te kopen.
Ik heb ook mijn eerste wagen gewonnen via roulette. Krijg ik daar zo'n Subaru BRZ. Ik denk "F$ck, die heb ik al!!" Bleek het één te zijn van 2015 terwijl ik al de 2018 had. :rolleyes: Dan win ik eens iets...

Enkel nog goud op de Super Formula (Laguna Seca) en Porsche (Spa-Franchorchamps) en dan goud op alle rijbewijzen met controller. Op de missies heb ik tot hiertoe ook allemaal goud en ik zit aan Gone With The Wind - Drag Race.

Eén van de dagen nog eens wat races doen met die menu's.

Alles goud kunnen halen tot en met S6, maar bij S7 begin ik toch te twijfelen of het zal lukken. Juist er een uur op gezeten en ik heb maar 2 keer de finish gehaald, met als beste tijd nog niet eens zilver. :headshake:

Alles goud kunnen halen tot en met S6, maar bij S7 begin ik toch te twijfelen of het zal lukken. Juist er een uur op gezeten en ik heb maar 2 keer de finish gehaald, met als beste tijd nog niet eens zilver. :headshake:
Controller gevoeligheid op hoogste zetten en TCS op 1. Zo weinig mogelijk remmen, de meeste bochten kun je volgas nemen of gewoon even van het gas gaan.

Eindelijk nog eens een auto uit de roulette gekregen. Een Honda Sports VGT ter waarde van 1M credits 😁
Vandaag de eerste stapjes in de Sports modus gezet. Eerste race kwalificatie P5 en in de race 6des geëindigd. Paar pittige faire duels met een pool uitgevochten voor die vijfde plaats. In de tweede race gekwalificeerd als 8ste en een 13de plaats gereden dankzij het rijgedrag van andere. Eerst kreeg ik achteraan een tik waardoor ik in de grindbak terecht kwam en iets later remde er ene plots op een recht stuk uit het niets waardoor ik er tegen knal en 4 seconden straftijd aan mijn broek had 🤬.
Normaal ben ik niet zo voor de multiplayer maar deze eerste races konden mij wel bekoren.

Terug
Bovenaan