Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Net die plate plate 'straatversie' kever gekocht van 3mil, heb nog 20k credits over :oops:

Ze willen wat teveel geld verdienen met hun mtx, dubbele auto's zou je idd terug moeten kunnen verkopen of giften.
Ook geen credits voor de 'normale' mp, nul redenen om samen met vrienden wat te racen

Het enige wat ik nu doe is credits verzamelen.

Momenteel zit ik nu aan 18 miljoen door gewoon continu dezelfde race te rijden. Saai maar op dit moment weet ik niet wat doen.

Café uitgereden en license op goud.

Die 3 legendary Cars die gemaakt zijn om ooit 24h van Le Mans te winnen, welke zijn dat?

Daarna ga ik mij eens bezig houden met het online gedeelte want daar moet je 13191 km gereden hebben voor een zilveren trophy 😱

Het enige wat ik nu doe is credits verzamelen.

Momenteel zit ik nu aan 18 miljoen door gewoon continu dezelfde race te rijden. Saai maar op dit moment weet ik niet wat doen.

Café uitgereden en license op goud.

Die 3 legendary Cars die gemaakt zijn om ooit 24h van Le Mans te winnen, welke zijn dat?

Daarna ga ik mij eens bezig houden met het online gedeelte want daar moet je 13191 km gereden hebben voor een zilveren trophy 😱
als je kijkt bij de beschrijving van die legendary auto's staat er soms iets bij van 'gemaakt om le mans te winnen'
ik veronderstel dat het die auto's zijn

Iemand tips voor de nurburgring met de porsche Cup? Nog niet verder geraakt dan een 4de plaats en veel gevloek..
Volgende stap is de moeilijkheid op normal zetten 😁
inters gebruiken dus, en TC omhoog zetten als het regent.
en niet te lang achter de tragere wagens blijven hangen, doe gerust een paar divebombs. ik heb daar veel tijd gewonnen nà de karrousel ook, daar had de AI het precies moeilijker.

Met stick.
Ik ben nu wat aan het experimenteren met de gevoeligheid ervan. Door die op 7 te zetten kan ik de korte bochten precies beter inzetten maar kickt de tcs precies wat meer in bij de uitkom. Kwestie van gewoon worden zeker en leren wat genuanceerder te bewegen?

Speel met richtingstoetsen.

Heb zonder al te veel moeite erin willen te steken ook mijn superlicentie.
Gewoon gestopt als ik brons of zilver had.
Goud op alles halen gaat veel tijd in beslag nemen en weet niet of dat mijn frustratie waard gaat zijn.
Die Yaris mag ook wel terreinbanden krijgen voor die Sardegna proef.

PS:nog vervelend probleem,kan geen liveries meer maken.
Mijn stickers zijn onzichtbaar geworden op console,terwijl ze wel zichtbaar zijn in de galerij van mijn profielpagina op PC .:help:
:confused::thinking:

Het feit dat je moet betalen om liveries op je wagen te zetten irriteert me wel.
Was dat vroeger al zo? Ik ben de GT serie pas begonnen met GT sport.

Een verhoging van de credits was niet mogelijk DP?

50 miljoen bv. of zelfs 100 Miljoen zou ideaal geweest zijn.

Credits bij betaalde races en missies mogen ook wel iets hoger.

Laatst bewerkt:
z4yAK1N.png

xYrAdGL.png

ITG4IPr.png

Kvt6Wmm.png

Speel met richtingstoetsen.

Heb zonder al te veel moeite erin willen te steken ook mijn superlicentie.
Gewoon gestopt als ik brons of zilver had.
Goud op alles halen gaat veel tijd in beslag nemen en weet niet of dat mijn frustratie waard gaat zijn.
Die Yaris mag ook wel terreinbanden krijgen voor die Sardegna proef.

PS:nog vervelend probleem,kan geen liveries meer maken.
Mijn stickers zijn onzichtbaar geworden op console,terwijl ze wel zichtbaar zijn in de galerij van mijn profielpagina op PC .:help:
:confused::thinking:

is er al nieuws wanneer de bug eruit wordt gehaald waardoor de rally auto's geen terreinbanden hebben ?
Morgen serveronderhoud, dus dan wrs een nieuwe patch (zoals vorige keer)

The 'Gran Turismo 7' servers will undergo maintenance during the following period:

[Day & Time]
Start: 17/03/2022 06:00 GMT
End: 17/03/2022 08:00 GMT

(Please note the above times are subject to change.)

During this period only the 'Arcade Race' in the 'World Circuits' and the 'Music Rally' from the Title Screen will be available to play. Various online features including the 'Sport' mode will not be accessible.

Terug
Bovenaan