Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Speel met controller dus.
Gebruik automatisch schakelen.
Nog nooit geprobeerd om dat manueel te doen,wil mijn aandacht houden op het rijden.
Gebruik de klassieke chase cam.
Cockpit cam is wel het leukst,maar ben sneller met chase cam.
Als je manueel schakelt. Kun je u vermogen beter aanspreken met in juiste toerentallen te rijden. Bij automatisch blijft in racegames de wagen soms te lang in een versnelling hangen. Waardoor je tijd verliest.

Manueel schakelen levert vooral ook voordelen op zoals harder afremmen bij snelle downshifts, scherper insturen door even een versnelling lager te gaan dan AT zou doen, shortshifts die kunnen de auto onder controle houden bij weinig grip, etc. Loont echt de moeite om er u in te verdiepen.

Manueel schakelen levert vooral ook voordelen op zoals harder afremmen bij snelle downshifts, scherper insturen door even een versnelling lager te gaan dan AT zou doen, shortshifts die kunnen de auto onder controle houden bij weinig grip, etc. Loont echt de moeite om er u in te verdiepen.
Bij Forza reed ik enkel manueel bij Time Trials omdat auto schakelen soms te vroeg opschakelt waardoor die in een dip komt als je een helling oprijd. Zo lang ik deftige tijden kon rijden en de doelen kon behalen reed ik wel auto.

IA examen ga ik laten voor wat het is,zilver is max.
Wat is eigenlijk de te winnen auto bij alles goud hierop?

1.5 van de gold time is teveel.
Kan amper aan finish geraken.
Totaal geen vertrouwen in die mercedes.
Onhandelbaar,enfin dat is voor mij algemene tendens eigenlijk.
Kan praktisch niks rijden zonder te spinnen of te crashen.
Ook onmogelijk om iet of wat te corrigeren,het minste dat je tegenstuurt ,vlieg je weg.
Al eerder aangehaald hier,zonder tunes blijft het sukkelen voor mij.
Het vreemde voor mij is dat je sommige races toch die clean-race bonus krijgt terwijl je paar keer (hard) kennis hebt gemaakt met het decor.

Voor de rest vraag ik me af waarom je altijd op Sport Hard banden die testen moet doen.

Ook vragen bij de track-limits.
Soms lijkt het alsof je met vier wielen over de curbs mag komen,soms is ene millimeter over de curb teveel.

Super license,zal met brons overal al tevreden zijn denk ik.

Zal in toekomst wel eens proberen om manueel te schakelen,maar vrees ervoor dat het niet weggelegd is voor mij.
Medisch issue is niet bevorderlijk hiervoor.

gdvdoeme hé zeg, ik had gezworen hem niet te kopen, maar als ik hier mee lees krijg ik toch zin om hem te spelen.

Beste Gran Turismo sinds GT4! Change my mind :unsure:

:drool:
Recency Bias! :p

nee, 't is sowieso beter dan Sport en 6, maar vergeleken met 5? niet dat dat zó'n topper was, maar de reeks is eigenlijk blijven hangen daar, imo. en dus rate ik hem lager :p

nee, 't is sowieso beter dan Sport en 6, maar vergeleken met 5? niet dat dat zó'n topper was, maar de reeks is eigenlijk blijven hangen daar, imo. en dus rate ik hem lager :p
GT5 was da niet die Premium vs standard farce? :unsure: + vacuum sound

Ben ook nog aant twijfelen om hem binnen te halen.
Hoe is deze tov GT3? Dat vond ik de beste Gran Turismo ooit.

Hier is mijn eerste werk.

eyriTTJ.png

oQHlXyg.png

ltCCzIb.png

Hier snel een video gemaakt

- net na het einde van de rechtse curb remmen (remmen in een rechte lijn)
- proberen de binnenkant van de hairpin te houden (niet remmen tot stilstand, maar tijdig van de rem komen om snelheid te houden in de bocht)
- mid corner rustig op de gas komen
- exit (als uw stuur recht is), volgas :D

Je snijdt u bocht veel dicht aan. Meer van buiten naar binnen rijden. Zolang mogelijk rechts houden en pas wanneer je de bocht neemt naar links sturen.
Tevens:
- Gevoeligheid van sturen op 7 zetten
- Automatisch tegensturen uitzetten
Moest je beiden nog niet gedaan hebben.

Fuck yes, eindelijk!!! Goud op laatste licence test, en dan nog eerste staan onder de psn vrienden, feels good man 😍

Bijlagen

• PXL_20220307_231034324.jpg
    PXL_20220307_231034324.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan