Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik vraag me soms af hoe ik goud ga behalen op de laatste licenties, bij die eerste met de groene Lambo begint de miserie al.

Ik vraag me soms af hoe ik goud ga behalen op de laatste licenties, bij die eerste met de groene Lambo begint de miserie al.
Als ik mij goed kan herinneren heb ik op geen 1 GT ooit alles goud kunnen halen. Ik ga dit nu wel proberen maar ben er eigenlijk vrij zeker van dat dit niet zal lukken 😋

Als ik mij goed kan herinneren heb ik op geen 1 GT ooit alles goud kunnen halen. Ik ga dit nu wel proberen maar ben er eigenlijk vrij zeker van dat dit niet zal lukken 😋
Nog een chance dat er tussen twee GTs negen jaar zit tegenwoordig, dus we hebben wel ff tijd om die licenses te grinden :cool:

Voor dat goud op laatste super licence had ik maar liefst 3 uur nodig 😅 nog nooit in mijn leven heb ik zo veel tijd gespendeerd aan 1 iets in een game.

Voor sommige is er 0,0 room voor error en moet er schuim op je lippen staan want is onhaalbaar vind ik met controller

Voor sommige is er 0,0 room voor error en moet er schuim op je lippen staan want is onhaalbaar vind ik met controller
Onhaalbaar niet, er is hier al iemand die alles gehaald heeft met controller. Maar dat het moeilijk is zal niemand ontkennen. Je moet ook geen goud halen voor de S license te krijgen eh.

Stap voor stap iets sneller en proberen je ghost te verbeteren, na veel oefenen lukt het wel.
Ik heb ook al meer dan een uur liggen sukkelen met een s license maar als het makkelijk is heeft iedereen goud eh 😉

Succes aan iedereen die voor goud gaat 👌

Instap is een G29 meer dan voldoende. Heb er jaren een gehad (ook een G27) en dat zijn, in mijn ogen, ideale stuurtjes voor de casual speler.

een logitech of thrustmaster is zeker goed maar kun je niet vergelijken met een direct drive wiel, wereld van verschil
en dan nog is dit zeer afhankelijk van de ffb van de game/sim

Het is imo niet zo van toepassing bij GT7 maar iets wat je sneller/consitent maakt is een goeie loadcell brake

Instap is een G29 meer dan voldoende. Heb er jaren een gehad (ook een G27) en dat zijn, in mijn ogen, ideale stuurtjes voor de casual speler.
al duur voor een casual speler, neem erbij een goeie playseat en je zit aan 600€

Dat kan allemaal wel meevallen. Amazon heeft al meermaals serieuze promo acties gedaan voor de G29, zo heb ik er in 2016 een gekocht voor 150 euro, en tweedehands een Playseat Challenge voor 100 euro. Ik heb ook nieuw een H-shifter gekocht voor 40 euro en beugel voor 10 euro, dus in totaal heb ik 300 euro gespendeerd en daar doe ik nu al 6 jaar mee.

Terug
Bovenaan