Ik zal vanavond de exacte waarden eens checken.Welke kleur heb je gebruikt voor het donker blauw ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal vanavond de exacte waarden eens checken.Welke kleur heb je gebruikt voor het donker blauw ?
Als je manueel schakelt. Kun je u vermogen beter aanspreken met in juiste toerentallen te rijden. Bij automatisch blijft in racegames de wagen soms te lang in een versnelling hangen. Waardoor je tijd verliest.Speel met controller dus.
Gebruik automatisch schakelen.
Nog nooit geprobeerd om dat manueel te doen,wil mijn aandacht houden op het rijden.
Gebruik de klassieke chase cam.
Cockpit cam is wel het leukst,maar ben sneller met chase cam.
Bij Forza reed ik enkel manueel bij Time Trials omdat auto schakelen soms te vroeg opschakelt waardoor die in een dip komt als je een helling oprijd. Zo lang ik deftige tijden kon rijden en de doelen kon behalen reed ik wel auto.Manueel schakelen levert vooral ook voordelen op zoals harder afremmen bij snelle downshifts, scherper insturen door even een versnelling lager te gaan dan AT zou doen, shortshifts die kunnen de auto onder controle houden bij weinig grip, etc. Loont echt de moeite om er u in te verdiepen.
Donkerste blauw:Welke kleur heb je gebruikt voor het donker blauw ?
Beste Gran Turismo sinds GT4! Change my mindgdvdoeme hé zeg, ik had gezworen hem niet te kopen, maar als ik hier mee lees krijg ik toch zin om hem te spelen.

Toyota 86 Gr.B Rally CarIA examen ga ik laten voor wat het is,zilver is max.
Wat is eigenlijk de te winnen auto bij alles goud hierop?
Recency Bias!Beste Gran Turismo sinds GT4! Change my mind
![]()

GT5 was da niet die Premium vs standard farce?nee, 't is sowieso beter dan Sport en 6, maar vergeleken met 5? niet dat dat zó'n topper was, maar de reeks is eigenlijk blijven hangen daar, imo. en dus rate ik hem lager![]()
+ vacuum soundIk had geen vacuüm soundGT5 was da niet die Premium vs standard farce?+ vacuum sound
Mooie tune. Ik zou er misschien nog iets dikkere banden opzettenHier is mijn eerste werk.
![]()
![]()
![]()
.Je snijdt u bocht veel dicht aan. Meer van buiten naar binnen rijden. Zolang mogelijk rechts houden en pas wanneer je de bocht neemt naar links sturen.Hier snel een video gemaakt
- net na het einde van de rechtse curb remmen (remmen in een rechte lijn)
- proberen de binnenkant van de hairpin te houden (niet remmen tot stilstand, maar tijdig van de rem komen om snelheid te houden in de bocht)
- mid corner rustig op de gas komen
- exit (als uw stuur recht is), volgas
very niceFuck yes, eindelijk!!! Goud op laatste licence test, en dan nog eerste staan onder de psn vrienden, feels good man![]()