Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik laat me steeds vangen aan de ghost car...better van die af te zetten denk ik

Dat is al verschillende versies lang mijn grootste issue met Gran Turismo… Die ghost is gewoon niet transparant genoeg waardoor je gewoon de track niet goed genoeg ziet als die vlak voor je hangt. Zouden ze toch echt beter mogen doen.

Net de Master IA-10 opnieuw ... in VR ditmaal en verbeterd 'nog veel tijd om te verbeteren' nog 4 tienden achter viperHD z'n tijd 👍

Nog een circuit exp afgewerkt 'makkelijk'dankzij de Timetrial in sportmode waar je met dezelfde wagen/klasse rijd iets beperkt in performance , heb daarnu ook gold nog 8 dagen voor wie geinteresseerd is in easy credits.😃

Laatst bewerkt:
Nog een circuit exp afgewerkt 'makkelijk'dankzij de Timetrial in sportmode waar je met dezelfde wagen/klasse rijd iets beperkt in performance , heb daarnu ook gold nog 8 dagen voor wie geinteresseerd is in easy credits.😃

Kun je dat eens nader uitleggen ? Want Circuit Experience is toch gewoon met de wagen die je daar krijgt ? Dus er valt daar niets te tweaken, toch ? En waarom 8 dagen, want Circuit Experience is toch niet time limited ?
Sowieso ben ik al te laat voor easy credits :). Maar ik ga daar ook eens werk van moeten maken. Ik heb nu al ruim 200h in GT7 zitten en heb nog hopen 1M+ auto's te kort. Aan dat tempo heb ik 1000h nodig voor Platinum :).

En btw, wat is Le Mans toch een kutcircuit ivm track limits. Op de lange straights mag je blijkbaar niet over die buitenste streeplijn, maar in de bochten dan weer wel. En die laatste 2 chicanes mag je dan blijkbaar wel serieus afsnijden.

PS: ik probeer trouwens overal beter te doen dan jouw tijd :D.

PS2: en wat zien je videos in VR er toch vet uit. Telkens kriebelt het dan om ook een PSVR2 in huis te halen. Speel je met controller of met stuur ? Want hier enkel met controller en dan is het, ook in VR, toch nog maar een halve ervaring, vrees ik.

Kun je dat eens nader uitleggen ? Want Circuit Experience is toch gewoon met de wagen die je daar krijgt ? Dus er valt daar niets te tweaken, toch ? En waarom 8 dagen, want Circuit Experience is toch niet time limited ?

Die 8 dagen was voor een Timetrial in het sport gedeelte. Deze had bepaalde voorwaarden in pk en gewicht waardoor je iets langzamer was. In de circuit ervaring die kan je doen wanneer en zolang jezelf wilt ... had je die beperking niet en met de standaard setting (die je idd niet kan tweaken ) ben je dus sneller en is het op 'papier' makkelijker om goud te bemachtigen.Was deze TT...

voorheen met stuur thrustmaster t300 maar wegens defect ' issue pedalen' momenteel met controller was wat aanpassen ben nog aan het twijfelen om over te schakelen naar fanatec

zowiezo gaat de stekker er wat uit nu met gt7 heb me wat laten verleiden door Nordschleife 😅 nog een tribute run gedaan ongelooflijk dat Timo Bernhard dit in het echt gedaan heeft .Ben 1 sec sneller 🤣 maar wel 100 keer gecrasht voor...

Laatst bewerkt:
En btw, wat is Le Mans toch een kutcircuit ivm track limits. Op de lange straights mag je blijkbaar niet over die buitenste streeplijn, maar in de bochten dan weer wel. En die laatste 2 chicanes mag je dan blijkbaar wel serieus afsnijden.
idd vermijd die streepjes en die laatste chicanes moet je bijna vol nemen anders kan je goud vergeten. Heb nog 2 tiendes gevonden door de eerste rechtse bocht trager aan te snijden om meer snelheid in de bocht te hebben.Die laatse sector is toch een harde volle bak of je bent eraan voor de moeite. 😋

Grote update deze maand.

25 juli kunnen we weer op het legendarische Eiger Nordwand circuit.
Ooit het allereerste nextgen circuit in de GTHD-demo op PS3, maar voor het laatst gezien in Gran Turismo 6, ook nog op PS3.

Verder ook een update van de physics, nieuwe velgen van Pokal, banden hebben voortaan echte Michelin-profielen, en Sophy AI wordt beschikbaar op de Nürburgring 24h en Lago Maggiore.

En maar liefst 6 nieuwe auto's:
  • Ferrari F430 Scuderia '07
  • BMW M3 (E36) '97
  • Lamborghini Gallardo LP560-4 '08
  • Genesis Gran Racer VGT
  • Subaru Impreza Rally Car '98
  • RUF RGT 4.2 '16

Vergeet komende week trouwens niet om twee gratis 6-sterren ticketjes te claimen!
Rechtsboven in het beginscherm vind je een link naar de livestreams van de World Series. Ze gewoon even starten volstaat.

Je kunt meedoen via de campagnebanner rechtsboven op de wereldkaart van Gran Turismo 7. Klik daar op de uitzendlinks van de Manufacturers Cup en de Nations Cup en kijk naar de stream om de volgende beloningen te ontvangen.

■ Manufacturers Cup-stream
Geluksvoucher van 6 sterren (auto)

■ Nations Cup-stream
Geluksvoucher van 6 sterren

Deelnameperiode
Van het begin van de livestream tot 2:59 uur op maandag 15 juli.

Verspreiding en ophalen van beloningen
- Als je de stream voor 2:59 uur op 8 juli hebt gekeken, krijg je je beloning op 8 juli.
- Als je de stream tussen 2:59 uur op maandag 8 juli en 2:59 uur op maandag 15 juli hebt gekeken, krijg je je beloning op 15 juli.

die vouchers waren top 👍 goeie auto's gekregen ook nog extra credits door 1 bet juist te hebben = winnaar Nation Cup

Die update ivm de physics zal 'wellicht' de leaderboards wissen dus weer geen tijden om te vergelijken afwachten wat dit zal doen met de licentie tijden... iets makkelijker/moeilijk...

Deze week race B in Spa 😍 derde race gewonnen wel wat weer zitten klooien 😅moet nog wat af mik op 2.19 quali lap time

Vandaag wat getest met de nieuwe physics en het gewicht van de auto speelt een grote rol remafstand is groter, positief is dat oversteer iets minder is.

Tijden zijn oa voor circuit ervaring scherper . Heb de eerste sector van de Nordschleife getest en die is nu toch iets moeilijker vootheen 39.2 nu 39 voor Gold. Voorheen zonder probleem onder 39 nu had ik toch meer tijd nodig en dan nog was het nipt.🤨

GT Sophy ook eens getest is leuk maar blijft een AI toch liever online tegen echte...😋

Tijden zijn oa voor circuit ervaring scherper . Heb de eerste sector van de Nordschleife getest en die is nu toch iets moeilijker vootheen 39.2 nu 39 voor Gold. Voorheen zonder probleem onder 39 nu had ik toch meer tijd nodig en dan nog was het nipt.🤨

Ha, dat verklaart veel... Ik was deze week bezig met de CE van de Nordschleife, en zit nu aan 7 of 8 (het stuk tussen Karussel en YouTube corner) en heb daar nu ineens alle moeite om goud te halen...

25 juli kunnen we weer op het legendarische Eiger Nordwand circuit.
Ooit het allereerste nextgen circuit in de GTHD-demo op PS3, maar voor het laatst gezien in Gran Turismo 6, ook nog op PS3.

Beeld ik me dit in, of ging die origineel door een tunnel ? Ik zie nu in GT7 overigens wel aan de linkerkant precies die tunnel liggen met een (afgesloten?) in- en uitgang. Maar misschien verwar ik gewoon met andere tracks. Maar is voor mij ook al geleden van de PS3 :p.

EDIT: ok, niet ingebeeld... blijkbaar is die tunnel nu in GT7 de pitlane

Laatst bewerkt:
Ha, dat verklaart veel... Ik was deze week bezig met de CE van de Nordschleife, en zit nu aan 7 of 8 (het stuk tussen Karussel en YouTube corner) en heb daar nu ineens alle moeite om goud te halen...
Is idd iets lastiger net 8 opnieuw gold gehaald maar deze viel best mee vond sector 1 harder Tipke rembalans aanpassen staat op 1 bij mezelf heb ook de stuurgevoelligheid wat lager... das wat aftasten opnieuw en idd op Eiger is de tunnel weg vind het OK wel een nice track om te karten

Ik snap em niet :(. Is dat een easter egg met raket? Maar wat heeft dat met Eiger te maken? Ik weet van de Easter Egg met een SpaceX raket op een van de US circuits..
Moest dit erbij gezet hebben :laugh:

According to GTPlanet, the jumping cars are apparently engine-swapped and run “extreme suspension settings” such as setups meant for drifting.

Check out this GR Corolla getting launched into the stratosphere.

omg 5 time trials tegelijk

Naast de 2 gebruikelijke time trials, ook eentje n.a.v. de GT World Series én nog 2 andere gesponsord door Honda.
Er valt dus een hoop credits te verdienen, én alle deelnemers van de Honda-events krijgen ook een gratis auto.

Entrants will be awarded with a 'Honda CIVIC TYPE R CNF-R' livery from Honda’s entry in the 2024 Super Endurance Series ST-Q class, and a Honda F1 participation 60th anniversary Avatar, both which can be used within Gran Turismo 7.

h22qssls2fgd1.jpeg

Volgende week kun je trouwens nog meer auto's ophalen. Gewoon even de World Series streams openen, en je krijgt de Skoda VGT én de nieuwe Genesis Gran Racer VGT. Ook maak je kans op credits door de winaar te voorspellen.

i1OQ6BXolmeGNz.jpg

Moet die Honda TT nog eens afwerken zit op zilver momenteel is zo'n rot auto met zeer slechte remmen :wallbash:

Die Redbull TT is goud wel te doen wel oppassen nooit 100% op de rem staan is bij weten de eerste TT in natte omstandigheden waar ik toch aan deelneem 'messchien waren er in het verleden al ' m'n geheugen is naar de vaantjes aan het gaan :laugh:

Ben nu terug in het bezit van een wheel van 'kapotte' Thrustmaster overgelopen naar Logitec G923 heb wel nog wat training/aanpassingen nodig dus de TT afgewerkt met de controller :shy:

Terug
Bovenaan