Goplay Streamen ipv Casten

greatbeesje

Member
Wij hebben een vraagje wij hebben een smart tv en we willen goplay op onze tv zetten, en da lukt niet, we kunnen da alleen
via tablet casten, onze vraag is nu, hoe doen jullie dat voor goplay te streamen, lukt dat wel met een google tv chromecast ?
 
Ik denk dat de app momenteel enkel verkrijgbaar is in de android en apple store. Wij streamen GoPlay daarom via onze Chromecast en dit werkt perfect. Op het OS van onze Samsung tv vind ik ze namelijk ook niet terug.

Edit: We gebruiken de Google TV Chromecast met afstandsbediening, deze heeft een eigen app store en dus hoef je niet te casten vanaf een tablet/gsm.
 
Laatst bewerkt:
De app bestaat voor Chromecast met Google TV en werkt goed. AL vind ik zelf het toestel niet zo goed. De GTV begint zijn leeftijd te tonen en als je hem niet regelmatig reboot hangt hij op den duur volledig vast. Ik denk dat je meer bent met een nVidia Shield. Wel een pak duurder.
 
Tgoh de shield zou ik toch ook niet meer kopen.

Een goedkope google tv van 30 euro voor belgische content.

Maar ik kan wel bevestigen dat de play app op google tv staat.
 
De app bestaat voor Chromecast met Google TV en werkt goed. AL vind ik zelf het toestel niet zo goed. De GTV begint zijn leeftijd te tonen en als je hem niet regelmatig reboot hangt hij op den duur volledig vast. Ik denk dat je meer bent met een nVidia Shield. Wel een pak duurder.
Dat vasthangen gebeurt hier ook al wel is als zijn wifi wegvalt en hij daarna terug connecteert. Daar kan hij echt niet mee om heb ik al gemerkt.
Mogelijks dus is te bekijken hoe stabiel het wifi signaal is aan u CC.
 
Dat vasthangen gebeurt hier ook al wel is als zijn wifi wegvalt en hij daarna terug connecteert. Daar kan hij echt niet mee om heb ik al gemerkt.
Mogelijks dus is te bekijken hoe stabiel het wifi signaal is aan u CC.
WiFi signaal kan ook wel beter aan onze CC, dat is zeker.
 
Terug
Bovenaan