God of War

Action PC PS4 God of War

Ga ik ook van uit maar tis wel ne bummer als we ze hier al zien maar er niet naar toe mogen. :(

Precies gelijk ne spel dat in de verte een compleet gebied met stad toont en dat blijkt dan de DLC te zijn. :unsure:
 
UItgespeeld.

Alle main story dan, ben nu bezig met sidequests en minibosses voor betere gear voor new game plus wanneer ik dit nog eens wil spelen.

Voor de rest, dijk van een spel. Ik kon wel merken dat het gemaakt was met console in gedachten. Moest dit hoofdzakelijk voor PC ontwikkeld zijn, zou het toch anders uitgezien hebben denk ik. Enige teleurstelling was de realm travel, eerste keer dat ik dit zag dacht ik "oh cool, ge kunt dan op een bepaald moment in het spel naar alle realms reizen?" but nope zo'n 3 realms blijven onbeschikbaar. Waarom ze dan tonen... precies clickbait. Anders goed van genoten.

En nu hopen dat GOW: Ragnarok er iets minder lang over doet om naar PC te komen. :unsure:
Er waren ook 2 realms die ik heb bezocht pas na de mainstory en die weinig meerwaarde hadden.

Heb na de mainstory trouwens niet meer doorgegaan, ik vermoed wel dat ik de meeste side missies gedaan heb (waren er niet zoveel eigenlijk) en om alle Valkery's ed te gaan doen heb ik weinig zin.

Absoluut een topgame, maar ze hadden het voor mij gerust meer lineair mogen uitwerken, nu is het wat tussen lineair en open world, maar die open world werkte niet helemaal voor mij.
 
Er waren ook 2 realms die ik heb bezocht pas na de mainstory en die weinig meerwaarde hadden.

Heb na de mainstory trouwens niet meer doorgegaan, ik vermoed wel dat ik de meeste side missies gedaan heb (waren er niet zoveel eigenlijk) en om alle Valkery's ed te gaan doen heb ik weinig zin.

Absoluut een topgame, maar ze hadden het voor mij gerust meer lineair mogen uitwerken, nu is het wat tussen lineair en open world, maar die open world werkte niet helemaal voor mij.
Heb precies het zelfde gevoel over die open wereld, is ook de reden dat ik nu niet echt zin heb om hem opnieuw te doen.
 
UItgespeeld.

Alle main story dan, ben nu bezig met sidequests en minibosses voor betere gear voor new game plus wanneer ik dit nog eens wil spelen.

Voor de rest, dijk van een spel. Ik kon wel merken dat het gemaakt was met console in gedachten. Moest dit hoofdzakelijk voor PC ontwikkeld zijn, zou het toch anders uitgezien hebben denk ik. Enige teleurstelling was de realm travel, eerste keer dat ik dit zag dacht ik "oh cool, ge kunt dan op een bepaald moment in het spel naar alle realms reizen?" but nope zo'n 3 realms blijven onbeschikbaar. Waarom ze dan tonen... precies clickbait. Anders goed van genoten.

En nu hopen dat GOW: Ragnarok er iets minder lang over doet om naar PC te komen. :unsure:
Das voor het volgende deel ;-)
 
Door omstandigheden deze noot gespeeld. 🙈 wil deze toch spelen voor dat de nieuwe uit komt. “Moet” je voor het verhaal de voorgaande gespeeld hebben?
 
Door omstandigheden deze noot gespeeld. 🙈 wil deze toch spelen voor dat de nieuwe uit komt. “Moet” je voor het verhaal de voorgaande gespeeld hebben?
Zoals @kenneke2.0 zegt, is dat helemaal niet nodig. Is een losstaand verhaal. Alleen zal je wat referenties missen (want het blijft wel hetzelfde hoofdpersonage).
 
En persoonlijk denk ik dat een moment hier en daar wat minder impact heeft zonder kennis van de voorgeschiedenis (en het meegemaakt te hebben).
 
Als je de vorige hebt gespeeld komt de sfeer wel ineens kompleet anders over. De manier van het vertellen van het verhaal ook, bijvoorbeeld.
Die kleine dingen maken volgens mij samen een andere ervaring.
De game zal vermoedelijk ook top zijn als je nog nooit van god of war had gehoord.
 
Ik ga er vandaag aan beginnen. Bij gebrek aan interessante games op de ps5. En als voorbereiding op de nieuwe.

Op wat niveau kan je het verhaal schatten als je punten op 10 moet geven voor jullie?
 
Ik ga er vandaag aan beginnen. Bij gebrek aan interessante games op de ps5. En als voorbereiding op de nieuwe.

Op wat niveau kan je het verhaal schatten als je punten op 10 moet geven voor jullie?
Als mythologie je wat kan boeien dan is het wel een interessant verhaal. De game-play en puzzels zijn ook uitstekend.
 
Ik ben er aan begonnen vandaag,

een uurtje bezig. Zowel ik als het personage heeft geen clou wat er allemaal aant gebeuren is 😂 sta op het punt de bergen in te gaan met de kleine
 
Ik ben er aan begonnen vandaag,

een uurtje bezig. Zowel ik als het personage heeft geen clou wat er allemaal aant gebeuren is 😂 sta op het punt de bergen in te gaan met de kleine
Ligt het aan mij? Ik zit er 2u in. En ik snap nog niets van het verhaal. 🤔

ik begin nu net aan het hoofdstuk van de rivier oversteken ofzoiets. Zijn vrouw is dood, werd aangevallen thuis voor weet ik veel wat. we moeten naar de berg..
 
Ligt het aan mij? Ik zit er 2u in. En ik snap nog niets van het verhaal. 🤔

ik begin nu net aan het hoofdstuk van de rivier oversteken ofzoiets. Zijn vrouw is dood, werd aangevallen thuis voor weet ik veel wat. we moeten naar de berg..
Meer moet je ook niet begrijpen, al zou ik misschien wel eens kort lezen wie Kratos is en wat hem tot de huidige Kratos heeft gemaakt. De rest is inderdaad niet zo belangrijk.

Bv : https://godofwar.fandom.com/wiki/Kratos
 
Er waren ook 2 realms die ik heb bezocht pas na de mainstory en die weinig meerwaarde hadden.

Heb na de mainstory trouwens niet meer doorgegaan, ik vermoed wel dat ik de meeste side missies gedaan heb (waren er niet zoveel eigenlijk) en om alle Valkery's ed te gaan doen heb ik weinig zin.

Absoluut een topgame, maar ze hadden het voor mij gerust meer lineair mogen uitwerken, nu is het wat tussen lineair en open world, maar die open world werkte niet helemaal voor mij.
Uitgespeeld en ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik heb geen zin om op zoek te gaan naar hidden chambers, valkyries omleggen, mini bosses of side quests. What's the point? Om beter gear te hebben in een single player game, terwijl deze al uitgespeeld is. Ook het varen met dat bootje en van realm veranderen haalt gewoon het tempo uit het spel en werkte op m'n zenuwen.
 
In 2018 ooit eens aan begonnen, maar weggelegd omdat de axe mechanic mij niet aanstond (daarvoor alle andere aan een stuk erdoor gejast; blades of chaos :bow: ).

Terug vastgepakt en story uitgespeeld in voorbereiding van Ragnarok en wauw moet ik mijn mening even herzien! Topspel in de reeks! Wat mij betreft juiste verhouding open-world & lineair verhaal. Enigste opmerking is dat ze iets sneller volledige quick travel mochten voorzien, dat bootje steekts soms wel tegen op den duur.

Twee Valkyries gedaan, maar denk niet dat ik tot aan de queen ga gaan (story op youtube bekeken :tongue:)
 
Terug
Bovenaan