God of War

Action PC PS4 God of War

ik dacht die 60 fps mode eens te testen van het weekend.
Ondertussen 70 procent van de game uit, speelt zo vlot weg weer.
icm de stille ps5 komt de sound nog meer tot zijn recht.
 
Nog eens begonnen met deze op de PS5 nu.
Van het begin van het verhaal wist ik blijkbaar niet veel meer, ben benieuwd wat ik nog allemaal vergeten ga zijn.

Kheb de Boooooy wel gemist :laugh:
 
‘Boy’ blijft zo zalig, vooral met zijn diepe stem en zijn ultieme kalmte. Wel een zotte character arc heeft die Kratos doorlopen van ‘Aaaaaaaareeeeeeeeesssssss’ naar ‘boy’. Ik denk dat dit toch mijn favoriete reeks allertijden is met enkel Ascension denk ik die voor mij wat minder was. Zelfs keihard genoten van de PSP-games.
 
Ze hebben dit ‘gepikt’ uit een serie/film had ik eens gemerkt.. weet nu wel niet meer welke het was. Maar de serie/film was ouder dan GOW, en was nagenoeg op dezelfde manier.
 
Brok is geweldig met al zijn vloeken en geweldige commentaren.
Kben ook opnieuw begonnen. Ga nu ook eens de side quests doen, had de eerste keer een paar gemist.
 
Ze hebben dit ‘gepikt’ uit een serie/film had ik eens gemerkt.. weet nu wel niet meer welke het was. Maar de serie/film was ouder dan GOW, en was nagenoeg op dezelfde manier.
Als je het hebt op de evolutie van temperamentvol naar rustig en gecontroleerd, dat het gewoon ouder worden en ervaring opdoen ;).
 
Komt op 14 januari naar PC.

Our PC version includes a wide range of graphical presets and options so you can fine-tune your visual experience based on your setup. From higher resolution shadows and improved screen space reflections to enhancements to the ambient occlusion pipeline with GTAO and SSDO – God of War on the PC can create striking visual quality unique to the platform.

We’re also happy to announce that we will have full integration with NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) available on RTX.
In addition to DLSS we will also have NVIDIA Reflex low latency technology available.

Alongside the graphic and performance improvements, we are also offering 21:9 ultra-widescreen support.


 
Mijn pc heeft exact de vereisten voor Performance. Zou dit de moeite zijn om eens te vergelijken? Ik heb het indertijd op de PS4 Pro gespeeld en kan eventueel ook op de PS5 spelen.
 
Mijn pc heeft exact de vereisten voor Performance. Zou dit de moeite zijn om eens te vergelijken? Ik heb het indertijd op de PS4 Pro gespeeld en kan eventueel ook op de PS5 spelen.
mijn ervaring op de PS4 Pro was WOW, op de PS5 WOW maar dan nog vloeiender en zonder jet engine (en dus HDR audio was duidelijker).
 
Wel ja, WOW was ook mijn ervaring op de PS4 Pro (buiten ook de jet engine). Ben niet van plan om het opnieuw te spelen maar ben wel benieuwd of er een merkbaar verschil zou zijn met mijn pc.
 
hangt een beetje af van hoe statisch alles geprogrammeerd was/is. Lighting bijvoorbeeld kan wel eens een pak beter zijn als ze dat niet allemaal 'gefaked' hebben.
 
Terug
Bovenaan