God of War

Action PC PS4 God of War

Zou cool zijn mocht deze een ps5 update krijgen met nieuwe trophy list enz. Ik moet nog wat doen in de ps4 versie maar om erin te komen moet ik echt helemaal opnieuw beginnen.
 
Vanaf vandaag ook op PC.


Ultrawide :drool:
Moest mijn gamepc nu niet zo oud zijn, ik speelde het direct opnieuw om alles in ultrawide te kunnen aanschouwen.
 
Ik heb nog nooit een God of War game gespeeld. Is dat een soort van Dark Souls? Combat en wat bosses?
Of is't gemakkelijker?
 
Ik heb nog nooit een God of War game gespeeld. Is dat een soort van Dark Souls? Combat en wat bosses?
Of is't gemakkelijker?
In se was het hack and slach met wat puzzels, nu ligt de nadruk op het verhaal wissel werking met zijn zoon je kan het op easy of hard zetten niet echt te vergelijken met dark souls.
 
Heb hem pas uitgespeeld op Ps4pro, ondanks dat normaal hack and slash niet echt mijn ding is was deze toch echt top. Fantastisch verhaal, leuke humor, heerlijke sfeer,..
Wel op easy gespeeld, ik haaaaat moeilijke boss fights.
 
Heb hem pas uitgespeeld op Ps4pro, ondanks dat normaal hack and slash niet echt mijn ding is was deze toch echt top. Fantastisch verhaal, leuke humor, heerlijke sfeer,..
Wel op easy gespeeld, ik haaaaat moeilijke boss fights.
Ik ook op easy maar achteraf gezien veel te makkelijk, maar idd in begin wat schrik voor de bossfights. Nu met horizon zero dawn elke machine kapot gemaakt in 1 poging, gewoon een level's omhoog trekken en dan lukt alles heel goed.
 
Dit is mijn eerste God of War game, ga ik het verhaal kunnen volgen? Ga ik weten wie het hoofdpersonage precies is en de andere personages die ik zal ontmoeten doorheen het spel?
 
Dit is mijn eerste God of War game, ga ik het verhaal kunnen volgen? Ga ik weten wie het hoofdpersonage precies is en de andere personages die ik zal ontmoeten doorheen het spel?
Je kan het verhaal zeker volgen, al zal je sommige referenties naar het verleden van het hoofdpersonage niet begrijpen. Als je twijfelt, kan je zeker op YouTube eens korte samenvatting van het verhaal opzoeken. Qua characters (buiten het hoofdpersonage) zit je wel safe.
 
Dit is mijn eerste God of War game, ga ik het verhaal kunnen volgen? Ga ik weten wie het hoofdpersonage precies is en de andere personages die ik zal ontmoeten doorheen het spel?
Zeker kopen zoals hier boven al vermeld ge kunt het perfect spelen zonder voorkennis maar een korte samenvating van de vorige delen zal je de referenties snappen anders niet.

Geweldige game zeker de relatie tussen de personages.
 
UItgespeeld.

Alle main story dan, ben nu bezig met sidequests en minibosses voor betere gear voor new game plus wanneer ik dit nog eens wil spelen.

Voor de rest, dijk van een spel. Ik kon wel merken dat het gemaakt was met console in gedachten. Moest dit hoofdzakelijk voor PC ontwikkeld zijn, zou het toch anders uitgezien hebben denk ik. Enige teleurstelling was de realm travel, eerste keer dat ik dit zag dacht ik "oh cool, ge kunt dan op een bepaald moment in het spel naar alle realms reizen?" but nope zo'n 3 realms blijven onbeschikbaar. Waarom ze dan tonen... precies clickbait. Anders goed van genoten.

En nu hopen dat GOW: Ragnarok er iets minder lang over doet om naar PC te komen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan