God of War

Action PC PS4 God of War

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
gowudkv8.png


release: 20 april 2018
genre: action
dev: Sony Santa Monica Studio

Kratos en de Noorse mythologie.

His vengeance against the gods of Olympus far behind him, Kratos now lives as a man in the lands of Norse Gods and monsters. It is in this harsh, unforgiving world that he must fight to survive… and teach his son to do the same.

 
Ik zou deze game mss graag platinum willen halen, heb deze al eens uitgespeeld in 2018 heb die save game nog. Maar zo erg veel weet ik er niet meer van ( waar dingen liggen etc ). best dat ik helemaal opnieuw begin ?
 
Voor de Valkyrie (en de Queen) moet je het spel al eens uitgespeeld hebben. Maar best es je battlemoves goed opfrissen als je deze uitdaging aangaat.
 
Nice. Hopelijk komt er dan ooit een update voor last of us part 2. Sinds launch nog geen dag gehad 'er is niets te spelen op de ps5' en die dag lijkt nog ver weg.
 
Ben ik nu de enige die de Valkyrie's heel erg moeilijk vond?
Tot het frustrerende toe.
Ik was de derde moeilijkste (ofzo) Valkyrie als eerste tegen gekomen, en heb er toen echt lang over gedaan om die te verslaan. Maar daardoor waren de anderen makkelijker, heb er een paar zelfs van de eerste keer verslagen. Behalve de queen... zelfs op easy heb ik flink wat pogingen nodig gehad.
 
Die Valkyries zijn ook de reden dat ik geen zin meer heb om die platinum te halen, was er een maand geleden nog eens in gevlogen na een break van 2 jaar ofzo (had enkel maar een stuk in het begin gespeeld). Uiteindelijk nu dan de game uitgespeeld maar heb er wat genoeg van, zeker met die belachelijke boel in Muspelheim daar. Gisteren de game zelfs van mn PS5 gegooid, bleek het net die next gen update te zijn die nog gedownload was :')
 
Kvond die Valkyrie's wel nog meevallen.
Er was er idd 1 moeilijke bij maar de rest ben ik vlot voorbij geraakt.

Als het jou niet lukt, kan je altijd later terugkomen om opnieuw te proberen, als uw gear/skills beter zijn.
 
Waar kan ik de upgrade voor ps5 vinden downloaden? Kan hem niet vinden in de store... Of is enkel beschikbaar voor disc eigenaars?
 
Waar kan ik de upgrade voor ps5 vinden downloaden? Kan hem niet vinden in de store... Of is enkel beschikbaar voor disc eigenaars?
Gewoon de laatste patch volstaat. Bevat enkele verbeteringen voor wie op PS5 speelt, maar het blijft een PS4-game.
 
Waar staat de patch? Heb de gratis ps4 versie gedownload uit de plus store maar ik krijg geen upgrade/patch.
als je de download hebt gedaan, zal die er waarschijnlijk al bij zitten?
ik heb bv days gone gedownload en die kwam direct met de meest up to date versie
 
Terug
Bovenaan