God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Gisteren toch eens 3 uur kunnen spelen. Voelt heel vertrouwd aan maar blijft toch oh zo goed. Wel blij dat ik de eerste niet eerst nog eens ben doorlopen, want dan zou het wel beginnen tegensteken vermoed ik.

Vooral zijmissies aan het doen nu, wel veel obstakels waar ik de tool nog niet voor heb (precies lucht die uit een muur komt) dus dat is wel jammer. Dan moet ik later nog eens terugkomen.

En gisteren toch eens de 120fps modus opgezet, zal dus niet meer teruggaan naar de 40fps modus. Wat een verschil 😅

Wel blij dat ik de eerste niet eerst nog eens ben doorlopen, want dan zou het wel beginnen tegensteken vermoed ik.
😅

Ben aant twijfelen omdat toch nog eens te doen.

Is een eeuwigheid geleden en ben toch van plan om de nieuwe niet in het eerste jaar te kopen.

Zit nu aan eerste stuk dat je met zijn zoon speelt

Kan het zijn dat ik nu maar 1 speciale aanval heb voor Kratos? Of wel mis ik iets?

Maar kan nog zo weinig qua aanvallen. Of zit ik echt nog in begin?

Laatst bewerkt:
Wel een beetje beu van het handjes houden. Precies of je een puzzel niet binnen de 5sec oplost dat ze al advies geven :p
Ja das hier echt stressmoment als er een puzzel komt want wil het vinden zonder dat die onnozele kop of Atreus weer begint van "hmm, misschien is er daar wel iets interessant" :p

indeed haha stoort soms wel, laat me eens gerust rondkijken.

en dan bij bepaalde minibosses
berserkers, nu 11 van gedaan
is het git gud.

Ja das hier echt stressmoment als er een puzzel komt want wil het vinden zonder dat die onnozele kop of Atreus weer begint van "hmm, misschien is er daar wel iets interessant" :p
Ik dacht dat de enige was die dat ambetat vind. Heb nog maar twee of drie uur gespeeld heb niet zoveel tijd. Als ik de late heb speel ik zelden en i de vroege heb ik nog veel te doen tegen dat ik thuis ben ist soms 19u30 en 21u ga ik al slapen.

Zit nu aan eerste stuk dat je met zijn zoon speelt

Kan het zijn dat ik nu maar 1 speciale aanval heb voor Kratos? Of wel mis ik iets?

Maar kan nog zo weinig qua aanvallen. Of zit ik echt nog in begin?
Normaal heb je altijd al meerdere aanvallen, in het skill menu kan je die zien en kopen.

Wat heeft Santa Monica nog gezegd? dat dit de laatste God of War game ging zijn? of de laatste met Kratos in de hoofdrol?

Terug
Bovenaan