God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Denk dat ik deze pas in de kerstvakantie ga spelen. Het kriebelt wel, maar ik kan wachten. Eerst ga ik me focussen op the Callisto protocol in december. Daarna rond kerstmis volle bak op deze storten. Ik ga dan wel vanaf woensdag niet meer in deze topic komen piepen om spoilers te mijden 😅.
Devil inside Big Boss: maak uzelf niks wijs Bosske!
Big Boss: Mmm ge hebt gelijk, wat zit ik hier te zeveren 😂
IMG_20221112_165941__01.jpg

Straks begin ik eraan 😂

Hebt ge voorkennis van de vorige games nodig om dit te kunnen spelen? Of wordt het allemaal mooi uitgelegd?

Ik zou de vorige God of War zeker eerst spelen, de band tussen Kratos en Atreus wordt daar opgebouwd en in Ragnarok komen verschillende karakters uit de vorige game terug zoals Mimir en de dwergen die je anders niks zouden zeggen. En het blijft ook gewoon een geweldig goeie game.

Dat stuk dat je tyr zoekt in die mijn is wel meh...

Zal het hierna beteren?
Daar zit ik ook. Bij die The Hatefull in die mijn toch even gesukkeld. Merk dat ik toch te weinig gebruik maak van mijn schild en parry dus uiteindelijk daar wat op gefocust en toen ging het beter.

De lineare story missions kunnen soms wat langdradig zijn heb ik het gevoel, constant dezelfde enemies en puzzels. De mijn vond ik nog ok, dat stuk erna in Alfheim vond ik minder. Maar de open world stukken zijn wel :love:

sommige mini bosses zijn pittig. moveset leren en alles parryen en dodgen na 10 tries is wel satisfying.
de combat blijft tof voor mij, maar in het begin heb je niet voldoende moves om het interessant te ouden.

Ik dacht dat da de nieuwe fifa was, met het nieuwe chem systeem enal :p
kdacht kga eens matchke fifa spelen,ik sta 2-0 voor en kerel maakt er tijdens de match 2-3 van na zijn vorige 2 goals te skippen en doet bij de 3de goal die griddy,fifa direct verwijderd van mijn ps5

lang leven singleplayer games

kdacht kga eens matchke fifa spelen,ik sta 2-0 voor en kerel maakt er tijdens de match 2-3 van na zijn vorige 2 goals te skippen en doet bij de 3de goal die griddy,fifa direct verwijderd van mijn ps5

lang leven singleplayer games
Das toch classic fifa de laatste jaren

Kheb dus een code voor de ps4 en ps5 versie van ragnarok,en ik zou in deze moeilijke tijden hier iemand opt forum blij willen maken die misschien die 60 euro niet kan missen maar toch zo graag ragnarok wilt spelen.Maar das moeilijk om zo iemand te vinden en of ze het daarna niet gewoon doorverkopen e :unsure:

Kheb dus een code voor de ps4 en ps5 versie van ragnarok,en ik zou in deze moeilijke tijden hier iemand opt forum blij willen maken die misschien die 60 euro niet kan missen maar toch zo graag ragnarok wilt spelen.Maar das moeilijk om zo iemand te vinden en of ze het daarna niet gewoon doorverkopen e :unsure:
Da's lief van u.
Verkoop het hier desnoods op B&S aan halve prijs ofzo.

Onze verwarming is hier uitgevallen vlak voor het weekend, we zitten hier onder 3 dekentjes in de zetel te rillen, de 3 elektrische vuurtjes die we hebben gehaald als noodverwarming helpen ons amper en onze technieker laat op zich wachten met het nodige wisselstuk...

Ragnarok kunnen spelen op mij PS4 (ik heb geen budget voor een PS5 zulle) zou mijn hartje wel wat kunnen verwarmen de komende dagen. :hug:

Graptjen hé, schenk dat maar aan BG voor een wedstrijd ofzo. (Allé graptje, onze verwarming is wel degelijk uitgevallen en we wachten effectief op een stuk van de technieker, dus dat is wel allemaal waar).

Terug
Bovenaan