God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Wat heeft Santa Monica nog gezegd? dat dit de laatste God of War game ging zijn? of de laatste met Kratos in de hoofdrol?
Ragnarok finished het verhaal in de Noorse mythologie. Volgens mij komt er nu een ander spel (nieuwe ip) van Santa Monica en daarna terug gow in een andere mythologie. Egypte misschien? Who knows....

Wat heeft Santa Monica nog gezegd? dat dit de laatste God of War game ging zijn? of de laatste met Kratos in de hoofdrol?
Hebben enkel gezegd dat dit verhaal uit twee delen ging bestaan, GoW en GoW: Ragnarock. Wat ze nadien gaan doen is voor iedereen een verrassing.

RAQ4eF3_d.webp

Ja ik loop gewoon veel rond naar alles te kijken en elk hoekje af te lopen om te zien of ik toch niks niet gezien heb xD
Ik zat na 120 uur in Elden Ring ook nog maar net voorbij halfweg destijds dus ik had het hier ook wel verwacht dat ik er weer twee keer te lang over ging doen xD

Ik heb de indruk dat deze wel een lange game is precies. Verhaal is deftig maar zitten veel dode stukken in. Had van een GoW game wel wat meer actie verwacht ze.
Ik erger me wel enorm aan sommige puzzels ze. Soms ben ik daar 20-30 minuten mee bezig voordat ik het doorheb. Die ravens die vliegen zijn ook enorm irritant om te verzamelen. Ik denk da'k die ga laten voor het einde (heb ze wel allemaal kunnen halen tot nu maar veeeeeeeeeeeel tijdverlies en uwe timing moet daar perfect zijn gewoon). :(

Ja ik loop gewoon veel rond naar alles te kijken en elk hoekje af te lopen om te zien of ik toch niks niet gezien heb xD
Ik zat na 120 uur in Elden Ring ook nog maar net voorbij halfweg destijds dus ik had het hier ook wel verwacht dat ik er weer twee keer te lang over ging doen xD
Ik heb de indruk dat ik dat ook gedaan heb en ben op een 6-tal uur geraakt waar gij nu zijt :p

Maar zal waarschijnlijk niet grondig genoeg geweest zijn!

Toch zot dat daar zo e verschillen in zitten, ik zit daar ook net, na 8u gameplay, maat van mij ook na 4u lol, ik kijk ook gewoon graag overal rond, liefst 2x zelfs

Toch zot dat daar zo e verschillen in zitten, ik zit daar ook net, na 8u gameplay, maat van mij ook na 4u lol, ik kijk ook gewoon graag overal rond, liefst 2x zelfs
Idem, denk dat ik mezelf ook wel moet corigeren, want volgens mij was het na 9 ish uur dat ik daar zat en niet 11. Ondertussen heb ik 12,5 uur gespeeld volgens mijn save file en zit ik toch al een redelijk einde in
Alfheim

Ik ben er niet ondrtstste boven van eerlijk gezegd, tis bloed mooi maar van God of war verwacht ik meer van de eene rollercoaster na de andere. Tot nu toe altijd zelfde puzzels. Begrijp me niet verkeerd is een absoluut top spel. Ellen ring heb ik niet gespeeld maar denk dat da eerder game of the year ga worden.

Ik ben er niet ondrtstste boven van eerlijk gezegd, tis bloed mooi maar van God of war verwacht ik meer van de eene rollercoaster na de andere. Tot nu toe altijd zelfde puzzels. Begrijp me niet verkeerd is een absoluut top spel. Ellen ring heb ik niet gespeeld maar denk dat da eerder game of the year ga worden.
Ik heb het hier eigenlijk nog niet willen zeggen, maar ik vond 2018 een toffer spel dan dit :)

Ik vind deze persoonlijk op elk vlak een verbetering ten opzichte van de eerste. Het enige streepje voor dat de eerste zou kunnen hebben is dat alles daar nog nieuw was qua combat enzovoort. Beetje het gevoel dat ik had bij Horizon 1 & 2. Maar beiden zijn top games. GOW2018 was al een van mijn favorieten ooit, maar zou Ragnarok toch nog een stapje hoger zetten.

Ik vind deze persoonlijk op elk vlak een verbetering ten opzichte van de eerste. Het enige streepje voor dat de eerste zou kunnen hebben is dat alles daar nog nieuw was qua combat enzovoort. Beetje het gevoel dat ik had bij Horizon 1 & 2. Maar beiden zijn top games. GOW2018 was al een van mijn favorieten ooit, maar zou Ragnarok toch nog een stapje hoger zetten.
2nd, maar dat kwam wel pas na een tijd. De stukken waar Bunkerbudy nu lijkt te zijn waren imo wel by far het dieptepunt van het spel (ben al veel verder dan dat). Daarna wordt het traag wat leuker, gevolgd door voor mij persoonlijk echt wel een rollercoaster.

Nu, ik vind wel dat er te veel van dergelijke nutteloze en onderbrekende puzzels zijn, dat is echt wel een pijnpunt vind ik (en imho iets te vaak combat tegen fodder). Maar de karakters en ontwikkelingen, het verhaal en de lore die verteld wordt, het combatsysteem, en nog wat andere niet nader genoemde aspecten maken het voor mij inderdaad ook beter dan 2018 op dit moment.

Terug
Bovenaan