CerumenCrevice
Well-known member
40fps met quality mode is moeilijk na eerst die 120fps mode gedaan te hebben het duurt een half uur eer ik daar aan wen. maar wel zichtbaar meer detail en betere zwartwaarden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met alle respect maar ze hebben met de vorige game al heel de formule veranderd, je kan toch niet iedere game heel je formule veranderen ?Heel nice begin
Enige wat minder is. Gameplay is wel heel vertrouwd. Opzich niet erg maar je hebt niet het gevoel dat je iets next gen speelt.
Waarschijnlijk omdat het grafisch niet zo een grote stap heeft gezet in 4 jaar.
Vond de eerste Horizon dan tbh ook niet echt speciaal... was een zeer lege en saaie wereld.Horizon naar Forbidden West was grafisch gewoon groter verschil
Toch nog eens klagen, verwachte leveringsdatum is nu volgende week maandag... Dan maar snel nog naar de mediamarkt gegaan deze avond.en PostNL komt hier net een ander pakketje mooi op tijd leveren, bleh. Nog altijd vreemd dat het via Bpost gaat.
nu stop ik met klagen in dit topic![]()
Idem. Retourlabel ligt al klaar voor als het maandag toekomt.Toch nog eens klagen, verwachte leveringsdatum is nu volgende week maandag... Dan maar snel nog naar de mediamarkt gegaan deze avond.
Net een klein uurtje kunnen spelen, echt vet. combat is wel terug even wennen, ik wil steeds O gebruiken als Dodge
Ja man, echt neig dit xD, kheb al gedacht de buttons te remappen xDik wil steeds O gebruiken als Dodge
De oude games moet je niet echt gespeeld hebben, zou eventueel wel een recap kijken om zo wat de geschiedenis van Kratos te kennen. God of War 2018 zou ik wel niet skippen.Hebt ge voorkennis van de vorige games nodig om dit te kunnen spelen? Of wordt het allemaal mooi uitgelegd?
Dat is hier ook zoTis hier weer slowpoke gaming, 5 uur gespeeld en nog ver niks gedaan. Geen idee hoe ik dat telkens doe, dat extreem traag spelen.

Idem mij er woensdag achter gehaaste nu nog amper 36bmin verderTis hier weer slowpoke gaming, 5 uur gespeeld en nog ver niks gedaan. Geen idee hoe ik dat telkens doe, dat extreem traag spelen.
Ik moest wennen aan de X en O, heb ge twijfelt ze in de settings om te draaien, maar ben het ondertussen gewoon geworden.Ben ik nu de enige die met die knoppen combinaties aant sukkelen ben.
Hier idem ma ga het zo laten is zoals je zegt gewoon wordenIk moest wennen aan de X en O, heb ge twijfelt ze in de settings om te draaien, maar ben het ondertussen gewoon geworden.
Heb de X en O omgewisselt in de settings.Ben ik nu de enige die met die knoppen combinaties aant sukkelen ben.