glass noodles (om loempia's te maken) waar kopen?

D

Deleted member 451

Guest
Hello,

mijn vrouw wil loempia's maken, en heeft daarvoor "glass noodles" nodig zegt ze.

is dat iets dat je overal kan kopen? zij zegt van niet, hier in okay, aldi , spegelare gekeken, en ze vind het niet (zegt ze).

moeten wij nu speciaal naar Brugge om een Thaise winkel, of zijn er andere supermarkten waar ik dit zeker moet vinden?
 
Chinese supermarkt of meeste Marokkaanse/Turkse supermarkten verkopen ze die ook.
AH/Jumbo ook.
In de Colruyt heb ik ze ook gezien dacht ik maar ben niet 100% zeker. Kijk eens online zou ik zeggen.
 
Chinese supermarkt of meeste Marokkaanse/Turkse supermarkten verkopen ze die ook.
AH/Jumbo ook.
In de Colruyt heb ik ze ook gezien dacht ik maar ben niet 100% zeker. Kijk eens online zou ik zeggen.
Zeker van Jumbo? dat is goed, wij hebben ene niet ver van hier.
Thx!

Turkse, chinese, marokkaanse supermarkten hebben we enkel in "stad" brugge en oostende, maar das ook weer een eindje , en moeilijk auto kwijt te raken. Dus toch liever Jumbo dan.
 
Zou het een idee zijn om de website van de Colruyt eens te openen en te zoeken naar "glasnoedel"? Of zoek je een specifieke rayon?

heb ik gedaan, maar vind niets terug.

als ik dan "glass noedel" intyp, krijg ik weer een hele hoop andere noedels te zien, en weet niet of die dan goed zijn.
Ach zo verwarrend allemaal.

maar goed, Als ze dat in de Jumbo zouden hebben, ben ik gered.
 
Die eerste is het toch al, dat is exact wat je zoekt.

SUZI WAN rijstvermicelli​


dit bedoel je? ahja das dan een synoniem. sorry ik ken er niets van, ik kan niet koken :D
Goed zo, dan hebben we 2 keuze's :)

thx!
 
Zeker van Jumbo? dat is goed, wij hebben ene niet ver van hier.
Thx!

Turkse, chinese, marokkaanse supermarkten hebben we enkel in "stad" brugge en oostende, maar das ook weer een eindje , en moeilijk auto kwijt te raken. Dus toch liever Jumbo dan.

 
Zeker van Jumbo? dat is goed, wij hebben ene niet ver van hier.
Thx!

Turkse, chinese, marokkaanse supermarkten hebben we enkel in "stad" brugge en oostende, maar das ook weer een eindje , en moeilijk auto kwijt te raken. Dus toch liever Jumbo dan.

Ligt eraan of ze het in hun assortiment hebben want dat is niet in alle winkels dezelfde. In Jumbo bij papa in de buurt (omgeving Turnhout) ik ze zelfs een keer gehaald.
 
Zeker van Jumbo? dat is goed, wij hebben ene niet ver van hier.
Thx!

Turkse, chinese, marokkaanse supermarkten hebben we enkel in "stad" brugge en oostende, maar das ook weer een eindje , en moeilijk auto kwijt te raken. Dus toch liever Jumbo dan.

In RaanAsia (Brugge Sint-Pieters) ga je dat sowieso vinden! Je kan er ook online bestellen geloof ik.
 
Terug
Bovenaan