Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hij heeft nog een serieuze rekening openstaan met de GiroYates mag dan wel tweede staan maar ik zou hem niet wegcijferen.
Hij heeft veel ervaring in grote rondes rijden en weet zich vaak rustig te houden en weg te steken, en wanneer het erop aankomt is hij daar.
We gaan het zien![]()
Ik geniet met volle teugen van Ayuso die zonder Pogacar eindelijk zijn vleugeltjes mag spreiden en dan weeral op een nieuwe ploegmaat botst!Deze begint toch stilaan dé post van de Giro te worden![]()
Da's nu eens toevallig de coureur die ik in m'n Giromanager heb gezet ipv Del Toro, 1 dag voor de start van de GiroIk geniet met volle teugen van Ayuso die zonder Pogacar eindelijk zijn vleugeltjes mag spreiden en dan weeral op een nieuwe ploegmaat botst!
Momenteel lijkt Storer, naar wie ik zo benieuwd was, op weg naar die anonieme 12de stek. Tour of the Alps is altijd een slechte waardemeter

Yates is overigens wel hét allerbeste voorbeeld van een renner die 16-17 dagen dominant was in de Giro, overtuigend 3 ritten won en dan de laatste vrijdag volledig kopje onder ging om in Rome uiteindelijk niet eens top 20 te rijden op ruim 1h15...Yates mag dan wel tweede staan maar ik zou hem niet wegcijferen.
Hij heeft veel ervaring in grote rondes rijden en weet zich vaak rustig te houden en weg te steken, en wanneer het erop aankomt is hij daar.
We gaan het zien![]()
Momenteel lijkt Storer, naar wie ik zo benieuwd was, op weg naar die anonieme 12de stek. Tour of the Alps is altijd een slechte waardemeter
Net daarom, hij houd zich rustig in het peleton en valt niet teveel op.
En toch zou ik die graag naar een andere ploeg zien gaan. Laat die maar een rechtstreeks duel uitoefenen met Pogi in de grote rondes.Tiberi wordt amper genoemd, maar zie die toch nog hoog eindigen. Die was toch ook dik in orde voor de crash. En kon gisteren al gewoon mee.
Ik hoop vooral dat het sprookje van Del Toro mag blijven duren. Leuke renner.
En toch zou ik die graag naar een andere ploeg zien gaan. Laat die maar een rechtstreeks duel uitoefenen met Pogi in de grote rondes.

Puur tactisch vind ik UAE wel de juiste beslissing genomen in die move met Carapaz & Bernal... Del Torro staat ruim voor en als die er door zakt staat Ayuso heel goed geplaatst om nog over te nemen. UAE wil nu geen situatie creëren waar er mannen over Ayuso springen want als Del Torro er dán doorzakt wordt het voor Ayuso wel moeilijker om nog te winnen...Ik ben wel akkoord dat Del Toro veel met zijn krachten woekert (en ik heb ook het gevoel dat UAE zelf hem niet helemaal "vertrouwt", en niet wilt dat hij wegrijdt van Ayuso met Bernal en vooral Carapaz), maar bij Yates is het op dit moment niet van "sparen" hé. Hij staat toch vooral op die tweede plaats door een portie geluk, als ze bergop doortrokken was dat tot nu toe niet van benen sparen, maar toch vooral van niet beter kunnen. Of dat is toch mijn gevoel op dit moment. Voor mij maakt vooral Carapaz heel veel indruk, en Gee is ook iemand die echt elke dag beter wordt. Het is alleszins heel moeilijk te voorspellen op dit moment met Roglic dat einde verhaal lijkt, Ayuso die misschien nooit meer 100% zal zijn en de vraag of Del Toro het kan volhouden. We gaan een prachtige week tegemoet op deze manier.
Ik schrik ik nog altijd van dat die al 28 is.Ik zou m'n geld durven zetten op Bernal voor eindwinst. Sterke ploeg, duidelijk erg goed in vorm en een echte ronderenner.
Ik gun het Bernal zeker ook wel maar meestal komt er altijd een moment dat hij door het ijs zakt.
In de periode voor zijn zwaar ongeluk was hij op zijn best maar het lijkt of hij niet meer op zijn topniveau kan komen.