Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alaphilippe rijdt toch echt op een verdomd hoog niveau deze Giro.
PatLef zal toch eens 2x nadenken vooraleer hij hem naar de uitgang stuurt. Tudor ondertussen ook interesse blijkbaar.
Hij zal toch eens 2x nadenken. Hij zal andere (Franse) ploegen vinden waar hij vol voor eigen rekening zal kunnen rijden + met behoud van loon (of zelfs meer).Blijkbaar sprake van dat hij toch naar de Tour zou gaan in een dienende rol voor Evenepoel. Evenepoel wil hem er altijd bij bv vorig jaar in de Vuelta. Die 2 komen goed overeen. Tegen een verminderd loon waarom niet een Landa/van Wilder rol vrij tenzij Evenepoel meedoet.
Vendrame is weg zeker. Een minuut al. Gaan ferm moeten uitpakken op die slotklim.
Doeme Julian, Overmoedig op de eerste klimmen denk ik.Die hele rit ademt Alaphilippe ja
Die hele rit ademt ook een monsterontsnapping met 30 renners die 15 minuten voor krijgen. Maar ik weet niet wat UAE wil natuurlijk![]()
Lol had het eerst niet door en ging serieus Eurosport antwoordenWaar zenden ze de bergritten van deze Giro eigenlijk uit op tv? Ik zie telkens alleen maar beelden van het trainingskamp van UAE die dagen.![]()
.Inderdaad... Wellicht al bier aant drinken van 8u deze ochtend...Ze hebben weer een hoop marginalen op een berg gedropt, zie ik.![]()
Zo'n dingen onthouden mensen vaker nog meer dan de massa voorsprong die hij neemt.Pogacar neemt een drinkbus aan om die vervolgens aan een meelopend kind te gaanheerlijk
Ik zeg niet dat hij de Tour wint maar voor mij staat Pogacar toch bovenaan het lijstje.