Giro d'italia 2024

Wie eindigt 2de in het eindklassement ?

  • Thomas G

    Stemmen: 19 33,3%
  • Tiberi

    Stemmen: 1 1,8%
  • Bardet

    Stemmen: 5 8,8%
  • Caruso

    Stemmen: 1 1,8%
  • O'Connor

    Stemmen: 2 3,5%
  • D.F. Martinez

    Stemmen: 11 19,3%
  • Uijtdebroeks

    Stemmen: 8 14,0%
  • Arensman

    Stemmen: 1 1,8%
  • Quintana

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lipowitz

    Stemmen: 1 1,8%
  • Toch Pogačar

    Stemmen: 6 10,5%
  • Toch iemand anders (wie dan...)

    Stemmen: 2 3,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Hoe fris kan je zijn. Onvoorstelbaar toch hoe soepel Pogacar steeds omhoog rijdt.
 
Martinez zit er ook vlak achter hé. Dus gewoon ook geen ruimte om iets te gunnen.

hehe Pelizzari klopt Martinez nog in het sprintje
 
Overdominantie gewoon. Ja veel duels hebben we nog niet gehad dit seizoen.
Ik hoop echt op een goede Evenepoel, Roglic & Vingegaard in de tour. Ik ben mijn interesse in het wielrennen aan het verliezen op deze manier. Ik zou vorige jaren van ploeg gewisseld hebben of er alles aan gedaan hebben om de belangrijkste wedstrijden en bergetappes te zien, maar het boeit me niet veel meer op deze manier.
Ik heb uiteraard enorm veel respect wat deze "Supermannen" kunnen op een fiets en weet dat ze daar enorm veel voor doen, maar spannend is het jammergenoeg voor veel ritten en klassiekers al een tijdje niet meer. Er zijn er natuurlijk een deel uitgevallen maar dan nog...
 
Pogacar begint hier nu wel wat te overdrijven.
Staat hier al meer dan 7minuten voor. Waarom dan niet gewoon de boel de boel laten en andere renners ook hun moment de gloire gunnen. Op dit moment maakt het toch geen flikker meer uit.
 
Laatst bewerkt:
Pogacar begint hier nu wel wat te overdrijfven.
Staat hier al meer dan 7minuten voor. Waarom dan niet gewoon de boel de boel laten en andere renners ook hun moment de gloire gunnen. Op dit moment maakt het toch geen flikker meer uit.

Vraag misschien eens aan Movistar? Tot de laatste 3km wilden ze niet eens voor de ritzege gaan. Ge kunt het moeilijk laten liggen als andere ploegen het u gewoon op een dienblaadje aanbieden. Dat zou ook maar belachelijk zijn.
 
Ik hoop echt op een goede Evenepoel, Roglic & Vingegaard in de tour. Ik ben mijn interesse in het wielrennen aan het verliezen op deze manier. Ik zou vorige jaren van ploeg gewisseld hebben of er alles aan gedaan hebben om de belangrijkste wedstrijden en bergetappes te zien, maar het boeit me niet veel meer op deze manier.
Ik heb uiteraard enorm veel respect wat deze "Supermannen" kunnen op een fiets en weet dat ze daar enorm veel voor doen, maar spannend is het jammergenoeg voor veel ritten en klassiekers al een tijdje niet meer. Er zijn er natuurlijk een deel uitgevallen maar dan nog...
Dat heb je wel in veel sporten dat er een of enkele er met kop en schouders bovenuit steken. Het is echt koffiedik kijken welke vorm Remco, Roglic en Vingegaard zullen hebben bij de Tour. 2 valpartijen hebben het hele seizoen totnogtoe lamgelegd. Jammer.
 
Pogacar begint hier nu wel wat te overdrijfven.
Staat hier al meer dan 7minuten voor. Waarom dan niet gewoon de boel de boel laten en andere renners ook hun moment de gloire gunnen. Op dit moment maakt het toch geen flikker meer uit.
Die koninginnenrit ging hij nooit weggeven, dat was in de sterren geschreven.
Als er nog anderen willen winnen zal het vanuit de vlucht moeten want Pogacar gaat (terecht) niks laten liggen. Als hij in de 3de Tour rit het asfalt op zoekt heb je dat dan toch al...

Het is ook niet alsof het close is met 1 rivaal die je ook iets wil gunnen (zoals Contador en Schleck).
 
Pogacar begint hier nu wel wat te overdrijfven.
Staat hier al meer dan 7minuten voor. Waarom dan niet gewoon de boel de boel laten en andere renners ook hun moment de gloire gunnen. Op dit moment maakt het toch geen flikker meer uit.
Als hij de beste is mag hij winnen hé. Waarom niet?
Hij kan wel zeggen, ik laat mijn ploeg eens niet werken, omdat hij dan toch 7 minuten voorop staat maar hij moet toch een andere niet expres laten winnen vind ik.
 
Hij zei dat hij het vandaag aan de vluchters wilde geven. Maja, als een ander team een hele namiddag de vlucht binnen de 2 minuten houdt, wat moet ge dan doen? Ff wat stilstaan en dan het gat op het peloton terug dichtknallen zodat de vlucht het toch haalt? Ik denk dat hij het Pellizzari wel gunde hoor, maar achter hem reden ze ook hé...
 
Ik denk dat het ook wel een beetje door toedoen van Majka was die alle andere favorieten gewoon uit het wiel heeft gereden.
Dan moet je het wel gewoon afmaken denk ik.
 
Die koninginnenrit ging hij nooit weggeven, dat was in de sterren geschreven.
Als er nog anderen willen winnen zal het vanuit de vlucht moeten want Pogacar gaat (terecht) niks laten liggen. Als hij in de 3de Tour rit het asfalt op zoekt heb je dat dan toch al...

Het is ook niet alsof het close is met 1 rivaal die je ook iets wil gunnen (zoals Contador en Schleck).

Koninginnenrit pak je zelf natuurlijk.
Maar voor de rest is het altijd een dunne lijn natuurlijk, je kan ook gewoon zien dat je niet te veel werkt en het aan de andere teams te laten. En goed als er dan in de finale weggereden wordt kan je ook gewoon eens niet meerijden en het aan die andere laten.
Dat is tegen zijn natuur en tegen de natuur van ren topsporter. Maar of hij nu deze rit wint of niet dat maakt echt niks uit.

Dat hij terecht de giro zal winnen daar twijfelt niemand meer aan denk ik.
Dat hier echt geen deftige tegenstand is dat hoeft hij niet steeds maar weer te tonen. Want goed je weet dat hij hier niet diep gaat maar gecontroleerd de overwinning pakt. Ergens zit er ook wel een limiet op supermacy die leuk is.
 
Terug
Bovenaan