De Tour zou me straf lijken... maar de Vuelta? Wie weet...
WK - Vuelta - Lombardije, dat lijkt me niet verkeerd.
De grote Ronde van België en Tour de Wallonie met hun tijdritten speciaal voor Remco niet vergeten!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Tour zou me straf lijken... maar de Vuelta? Wie weet...
Dat betekent gewoon dat hij zich ziek voelde en ze een test hebben gedaan.Trouwens routine test, wat betekent dat? Is die ziek of niet? Want als we heel het peloton weer gaan testen komt 50% niet aan in Rome hoor.
Als ge ziek zijt, gaat ge naar huis want doorrijden is gevaarlijk. Anders kijkt ge toch gewoon wat het geeft?
Hij heeft aangegeven dat ie zich ziek voelde aan een journalist van HLN, dan lijkt dit me de enigste juiste beslissing, al genoeg onderzoek gedaan dat Rona zware schade kan aanrichten bij zware inspanningenTrouwens routine test, wat betekent dat? Is die ziek of niet? Want als we heel het peloton weer gaan testen komt 50% niet aan in Rome hoor.
Als ge ziek zijt, gaat ge naar huis want doorrijden is gevaarlijk. Anders kijkt ge toch gewoon wat het geeft?
idd goed opgemerktZonder jaartal is het wel simpel!

Hij heeft aangegeven dat ie zich ziek voelde aan een journalist van HLN, dan lijkt dit me de enigste juiste beslissing, al genoeg onderzoek gedaan dat Rona zware schade kan aanrichten bij zware inspanningen
Kan routine zijn bij elke vorm van "ziekte" of "minder voelen"?Als hij ziek is, is het absoluut de juiste beslissing hé, ik struikel wat over het woord "routinetest" also dat ze gewoon standaard iedereen van de ploeg een test hebben voorgeschoteld.
Lijkt me ook het beste idee. Tour zou echt niet slim zijn, heeft inderdaad de ploeg niet plus die voorbereiding weer hervatten na al maanden bezig zijn met de Giro.De Tour zou me straf lijken... maar de Vuelta? Wie weet...
toch ook bizar, plots is corona is terug weer een ding in het wielrennen, één jaar lang bij wijze van spreke niks over gehoord..
Kan routine zijn bij elke vorm van "ziekte" of "minder voelen"?
Wordt in bepaalde contexten toch ook zo gebruikt, het is routine om X te doen indien Y.
Ik had dan gewoon vermeld in het persbericht dat hij zich ziekjes voelde of iets in die aard. Niet dat het moet hé, maar dat voorkomt toch heel wat speculatie en weer onnozel gediscussieer over die corona testen.
Wie speculeert en discussieert daar dan over? Het is toch gewoon zo simpel als in "hij voelt zich ziek -> Test -> Corona".Ik had dan gewoon vermeld in het persbericht dat hij zich ziekjes voelde of iets in die aard. Niet dat het moet hé, maar dat voorkomt toch heel wat speculatie en weer onnozel gediscussieer over die corona testen.
Hem kennende gaat die dat niet doen. In voorbereiding op het WK twee maanden later?Vuelta meer waarschijnlijk dan tour , kan mss de dauphine of Zwitserland nog rijden .