Giro d'Italia 2023

Volgens @MarcGhyselinck, sportjournalist HLN heeft Remco aangegeven dat ie zich wat ziek voelt?
Zou straf zijn mocht hij dat gezegd hebben tegen een journalist. Je weet toch, als je zoiets zegt, dat de tegenstand dat oppikt en er gebruik van maakt?
Mocht hij ziek zijn, hopelijk een verkoudheidje door het slechte weer. Gelukkig zijn de komende dagen relatief makkelijk te verteren.
Ik hoop vooral dat iedereen nog heelhuids tot in Rome geraakt
Uran ook al out met corona. Er gaat sowieso al iemand van de top-tien wegvallen door dat virus.

Roglic met zo'n goede TT op het vlakke. Die rijdt iedereen naar huis binnenkort, samen met een Ineos-renner in zijn zog.

Ineos met 5 renners in de top 15. Tja. We gaan ons niet afvragen hoe zoiets mogelijk is, maar vaststellen:

Die zitten op rozen.

Ineos heel opvallend inderdaad. Hart een topper geworden in vlakke tijdritten, Thomas blijkbaar op zijn 36ste nog steeds de meester van het pieken naar één doel, drie luitenanten die nog op maar op 3 minuten staan… Met het type bergritten die eraan komen hebben die alles in handen om de koers te dynamiteren en geïsoleerde kopmannen te liquideren.

De Plus echt frappant. Einde contract en die rijdt ineens weer op niveau van de Tour 2019, misschien zelfs beter? Geraakte jarenlang niet meer vooruit en er werd altijd heel vaag gedaan over de redenen daarvoor. Zoals hij nu rijdt is die echt van goud waard, maar stel dat QS hem een contract van 3 jaar geeft om Remco bij te staan, hoe zeker ben je dan dat hij dit niveau opnieuw haalt?

Dat hij dan maar de tour rijdt
Dan zal het toch niet om te winnen zijn, want hij gaat daar totaal geen deftige ploeg hebben om hem te kunnen ondersteunen omdat al die mannen hier al zitten.

Dan zal het toch eerder in een vrije rol zijn en voor etappezeges lijkt me.

De Tour zou me straf lijken... maar de Vuelta? Wie weet...

WK - Vuelta - Lombardije, dat lijkt me niet verkeerd.

bizar verhaal… waarom er nu uitstappen… er komt een rustdag aan, even quarantaine en zien wat dat stokje overmorgen zegt was geen optie??
Is echt als een dief in de nacht vertrekken nu… raar?!?

Terug
Bovenaan