Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch ook gewoon gebrek aan goeie organisatie, dit rit van gisteren bv. toeschouwers zonder maskers en renners zaten gewoon samen in een skilift. Absurd imoToch straf hoeveel gevallen er al geweest zijn, zijn de ploeg dan zo laks geworden of komt er een nieuw golfje aan?
toch ook gewoon gebrek aan goeie organisatie, dit rit van gisteren bv. toeschouwers zonder maskers en renners zaten gewoon samen in een skilift. Absurd imo
Niemand durft hem aanvallen en er zijn nog 2 tijdritten waar hij wss nog veel tijd gaat pakken. Dus ja.. ik heb er wel vertrouwen in.Deze sla ik even op voor binnen 2 weken
We zijn er nog niet, er moeten nog serieus wat hellingen overwonnen worden.
Denk dat ze eerder behoudend koersen i.f.v. de komende TT en die derde week.Niemand durft hem aanvallen en er zijn nog 2 tijdritten waar hij wss nog veel tijd gaat pakken. Dus ja.. ik heb er wel vertrouwen in.
.Healy weet toch dat ze nog een rondje moeten doen?
Gewoon veel sterker dan de rest.
Alé 't is niet dat dat een enorm sterke kopgroep is hé. Een paar degelijke renners wel, maar toch.
Voor de spanning hoop ik dat hij zichzelf wat overschat, maar ik vrees er toch voor.
Jumbo toch iets van plan nu, want dit is vol rijden.
Nu moet Roglic toch een bommetje gaan gooien hé. Hier kan je er toch een aantal pijn doen.