Giro d'Italia 2023

Ik snap vooral niet waarom er niet meer ploegen meegaan in die vroege vlucht.

Aardige klimmers als Dombrowski, Verona, Tesfatsion/Ghebre of misschien zelfs Barguil moeten niet aan een klassement denken en kunnen hier toch meedoen.

Jumbo met name leek een beetje de vlucht te controleren aan het begin. Die reden opvallend een paar gaatjes dicht naar groepjes met een 8tal renners. Dan kreeg je de indruk dat die de rit wilden, maar dan zie je deze etappe en snap je er niets van.

Jumbo met name leek een beetje de vlucht te controleren aan het begin. Die reden opvallend een paar gaatjes dicht naar groepjes met een 8tal renners. Dan kreeg je de indruk dat die de rit wilden, maar dan zie je deze etappe en snap je er niets van.

Die hadden QS aan het werk gezien paar ritten terug. Die dachten onzinnig werk verrichten dat kunnen we ook :oi22:

Die hadden QS aan het werk gezien paar ritten terug. Die dachten onzinnig werk verrichten dat kunnen we ook :oi22:

Met het verschil dat deze keer na 5 min wel een zwak groepje wegreed. Veel hebben ze uiteindelijk dus niet moeten doen. Nog altijd raar dat ze het deden natuurlijk.

Het podium van vandaag heeft samen 132 CQ punten of 7 mil op sporza (waarvan 6 het minimum dus was :D)
Petili 83
Bais 25
Vacek 24

De vlucht loopt uit :laugh:

Ik verwachtte al niet veel vandaag maar dit is nog veel erger dan gedacht.
Als Remco al schade had aan de spiertjes, door die val dan zegt ie na vandaag toch gewoon: Dank u wel voor dit cadeautje, nu ga ik vlammen in de tijdrit ..
Niemand doet iets ..

Nog wel een grappige strijd voorin van stervende zwanen natuurlijk

Allé, komaan AG2R...

Terug
Bovenaan