Giro d'Italia 2023

Jep, Roglic zijn tijdritten zijn niet goed (zou blijkbaar niet meer in dezelfde positie geraken als vroeger door lichamelijke letsels). Als GPS klopt gaat Remco eerst zijn aan eerste tussenpunt.

Jep, Roglic zijn tijdritten zijn niet goed (zou blijkbaar niet meer in dezelfde positie geraken als vroeger door lichamelijke letsels). Als GPS klopt gaat Remco eerst zijn aan eerste tussenpunt.

Dat is jammer voor hem, was toch een heel belangrijk wapen voor hem. Als hij nu ook al tijd verliest op die Ineosen wordt het toch lastig voor hem.

27 seconden verschil in 13 km reeds :clap:

31" Heeft er nog 4 bij gedaan tussen die tijdsaanduiding en het tussenpunt

Goed voor de Giro wel hé, gisteren anderen gemerkt dat Remco bergop niet buitenaards is en doordat ze allemaal al heel wat achterstaan gaan ze nu toch echt zullen moeten gebruik maken van elke bergrit.

Roglic weer van jetje aan het krijgen.

Ik heb trouwens het gevoel dat Hart deze Giro wel eens zou kunnen winnen.

Dacht dat er niet meer zoveel fietsen op de volgwagens mochten?
Wat is daar nu de afspraak rond?

Moeten nu 15m of zo achter de renner rijden. Vroeger reden ze er maar een paar meter achter. Daardoor is de hoeveelheid fietsen op het dak niet echt meer relevant maar sommigen blijven nog in oude gewoontes vastzitten.

Thomas verliest tussen punt 2 en 3 dus 7" op Hart?

Mja ook vandaag weer heel wat tussentijden fout hoor. Daarstraks al gemerkt (die van Armirail klopten van geen kanten bv). Afwachten tot de meet I guess.

Ik geloof bijvoorbeeld die T3 van Hart echt niet. Alsof die opeens op een paar minuten tijd nog 16 seconden verliest t.o.v. Kung.

Mja ook vandaag weer heel wat tussentijden fout hoor. Daarstraks al gemerkt (die van Armirail klopten van geen kanten bv). Afwachten tot de meet I guess.

Nu verliest hart in dat laatste stuk 15" op Kung.

Tudor heeft nog werk dan als er echt fouten in zitten. Ik dacht eerder aan een heuveltjes of zo tussen T2 en T3.

Nu verliest hart in dat laatste stuk 15" op Kung.

Tudor heeft nog werk dan als er echt fouten in zitten. Ik dacht eerder aan een heuveltjes of zo tussen T2 en T3.

100% fouten in hoor.

Uran zijn tussentijden: 39e, 30e, 8e, 25e.

Ja die T3 klopt dus nooit hé, echt nooit.

Als het klopt zakt Remco toch serieus in elkaar. Zien wat de finish geeft, want ik vertrouw het allemaal niet. Maar groot gaan de verschillen alleszins niet zijn. Kleiner dan de openingstijdrit, opvallend toch.

Terug
Bovenaan