Geremasterde versie van Quake II nu beschikbaar

De veelgeprezen Strogg-stompende first-person shooter van id Software uit 1997 keert verbeterd terug met de Quake II-heruitgave, nu verkrijgbaar op Game Pass, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch, pc, PlayStation 5 en PlayStation 4.

Ervaar het originele spel, verbeterd

Geniet van de originele, authentieke versie van Quake II, nu met:
  • Tot 4K en ondersteuning voor breedbeeldresolutie
  • Verbeterde modellen
  • Verbeterde vijandanimaties en gore
  • Verbeterd AI-gedrag
  • Verbeterde cinematics, dynamische en gekleurde belichting, anti-aliasing en scherptediepte
  • De originele heavy rock soundtrack van Sonic Mayhem, en meer
  • Online multiplayer en co-op ondersteuning
Koop beide originele missiepakketten

Quake II bevat beide originele missiepakketten: "The Reckoning”, met 18 campagneniveaus en 7 deathmatch-maps, en “Ground Zero”, met 15 campagneniveaus en 14 deathmatch-maps.
  • Missie Pakket: The Reckoning
  • Missie Pakket: Ground Zero
Speel de gloednieuwe uitbreiding "Call of the Machine”

Een gloednieuwe Quake II-ervaring van MachineGames bestaande uit 28 campagneniveaus en één multiplayer deathmatch map. In de diepten van de Strogg-ruimte ligt de Machine, een singulariteit die het weefsel van de werkelijkheid kan doen instorten. Vecht door tijd en ruimte om de Strogg-Maker te vinden, te vernietigen en het lot van mens en machine te veranderen.

Geniet van online en lokale multiplayer en co-op

Vecht tegen de vijandige Strogg in de ruige, militaire scifi-campagne en uitbreidingen in online of lokale splitscreen co-op voor 4 spelers, en strijd in pure retro-stijl gevechten met ondersteuning voor wedstrijden voor 16 spelers (online), *4 spelers (lokaal splitscreen), of *8 spelers (lokaal splitscreen). Botondersteuning voor offline en online deathmatch- en team deathmatch-modi is inbegrepen.

*Ondersteunt lokale splitscreen multiplayer voor 4 spelers op Xbox One, Nintendo Switch, PS4 en PS5. Ondersteunt lokale splitscreen multiplayer voor 8 spelers op pc en Xbox Series S en X.

Speel samen met Crossplay

Speel de campagne en alle uitbreidingspakketten samen of ga de strijd aan in multiplayer-wedstrijden met je vrienden, ongeacht het platform. Crossplay wordt ondersteund tussen pc (controller-enabled), Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 en Nintendo Switch.

Bekijk dit artikel voor meer informatie over de verbeterde versie van de originele Quake II:

 
Laatst bewerkt:
D
awesome. Heerlijk veel gespeeld deze indertijd... 1998?

10 euro is faire prijs. ik wacht wel nog even de review af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
10euro is perfect. Enorm leuke en vooral complexloze game. Gewoon knallen. En dan nog wat knallen. Al is er wel een scene die ik nooit ben vergeten in deze game.

Benieuwd of ze Q4 ook onder handen gaan nemen.
 
D
10euro is perfect. Enorm leuke en vooral complexloze game. Gewoon knallen. En dan nog wat knallen.
Bwa het leuke er aan vond ik dat je soms terug moest keren ! Ik weet nog ergens dat ik moest een computer resetten, en dan in die lift TERUG moest keren naar een vorig level, omdat de computer van de drain pipe's ofzo gereset moest worden eerst.
Dat vond ik best wel baanbrekend hoor toen.
Al is er wel een scene die ik nooit ben vergeten in deze game.
welke? Die scene waar je omgebouwd word naar strogg? Dat is dacht ik in Q4 toch?
Benieuwd of ze Q4 ook onder handen gaan nemen.
Idd, deze vond ik eigenlijk de beste van allemaal. De nieuwste ook, maar toch is die ook amper nog speelbaar (2 jaar terug nog eens geprobeerd op de windows pc)
 
Bwa het leuke er aan vond ik dat je soms terug moest keren ! Ik weet nog ergens dat ik moest een computer resetten, en dan in die lift TERUG moest keren naar een vorig level, omdat de computer van de drain pipe's ofzo gereset moest worden eerst.
Dat vond ik best wel baanbrekend hoor toen.
Yeah voor 3D was dat indertijd best groots. Gevangenislevel waar ik over spreek. Relatief tam voor deze tijden, maar eens ik door wat die aan het zeggen waren was wel effe wtf.
 
D
Yeah voor 3D was dat indertijd best groots. Gevangenislevel waar ik over spreek. Relatief tam voor deze tijden, maar eens ik door wat die aan het zeggen waren was wel effe wtf.
yep, LET ME OUT stuck on repeat. En de manier waarop :help:
 
Terug
Bovenaan