Gênante situaties

De kwezel zat misschien in de kast.

Je hoeft daarom niet persé in de kast te zitten hoor. Ik ben zo hetero als maar zijn kan maar als ik een stapel playboy's in mijn handen gedouwd krijg dan ga ik zeker eens kijken. Sowieso.
Word daar niet opgewonden van maar ik vind een mooi vrouwenlichaam leuk om naar te kijken.🤷‍♀️

Je hoeft daarom niet persé in de kast te zitten hoor. Ik ben zo hetero als maar zijn kan maar als ik een stapel playboy's in mijn handen gedouwd krijg dan ga ik zeker eens kijken. Sowieso.
Word daar niet opgewonden van maar ik vind een mooi vrouwenlichaam leuk om naar te kijken.🤷‍♀️
ik vind dat ook leuk om naar te kijken :unsure:

Vrouwenlichamen worden dan ook vaker geërotiseerd dan mannenlichamen. Zie ook maar naar die recente discussie over kledij van scholieren.

Dat is zeker zo maar ergens moet je grenzen stellen en als je een dresscode bepaald dan dient iedereen zich daaraan te houden dus ik vind heel die discussie nergens op slaan.
Als er morgen een jongen met topje en inie minie kort broekje afkomt waar de helft van zijn kont uithangt wordt die daar eveneens op aangesproken. En terecht ook.
Wat iemand in zijn vrije tijd doet moeten ze zelf weten maar op school/bedrijf gelden de regels voor iedereen.

Althans, dat vind ik ervan maar mijn mening doet er verder niet aan toe.👀

Dat is zeker zo maar ergens moet je grenzen stellen en als je een dresscode bepaald dan dient iedereen zich daaraan te houden dus ik vind heel die discussie nergens op slaan.
Als er morgen een jongen met topje en inie minie kort broekje afkomt waar de helft van zijn kont uithangt wordt die daar eveneens op aangesproken. En terecht ook.
Wat iemand in zijn vrije tijd doet moeten ze zelf weten maar op school/bedrijf gelden de regels voor iedereen
Maar, in mijnen tijd en blijkbaar nu nog, gaat dat bij vrouwen over "rok boven knie" en "spaghettibandjes". Dat is verre van problematische kledij natuurlijk... Wij hadden destijds dezelfde discussie over piercings (jongens met oorbellen mocht niet, meisjes wel) en gekleurd haar (meisjes met gebleached haar was geen probleem, jongens wel).

En zeker als je dan leerkrachten ziet die wel tegen de kledingsadviezen ingaan, dan moet je toch eens serieus naar die voorschriften kijken...

Maar dat is off-topic :D

Niet ontopic maar ik heb zeemzoete herinneringen aan de leerkracht Nederlands met de bijnaam "de string". Twas nog een knappe ook.

Ik kijk alleen naar een vrouwenlichaam voor de interviews :unsure:

Over leerkrachten gesproken:

niet gênant voor mij maar een leerling kreeg onder haar voeten omdat ze kauwgom in haar mond had in de les maar terwijl de leerkracht haar preek deed, vloog haar eigen kauwgom uit haar mond :rofl: Als zelf de meest stille leerling in de les moeite had om haar lach in te houden, kon ge wel voorstellen hoe gênant da was :rofl:

Genante situatie op het werk.

Jaren geleden gaf ik aan een 50-tal personen een presentatie over een herstructurering. Ergens halverwege veel gegniffel in de zaal. Na een tijdje vroeg ik wat er aan de hand was en - het duurde even vooraleer de meest mondige van de hoop zijn moed bijeen had geraapt - bleek dat ik op één van mijn slides "analytics team" had afgekort als "anal team". Er stond weliswaar een punt achter "anal" maar dat kon de pret niet drukken... Het team in kwestie kon er nog mee lachen.

Niet ontopic maar ik heb zeemzoete herinneringen aan de leerkracht Nederlands met de bijnaam "de string". Twas nog een knappe ook.
In het vierder middelbaar hadden wij een redelijk knappe leerkracht voor Engels.
Bleek dat die regelmatig aan seksfeestjes meedeed. Nu dat is privé en moet zij maar weten.
Helaas zat ik net in het hoger toen dat op school uitkwam. :sop: Ik heb wel van iemand een paar fotos doorgekregen. Denk dat ik die nog altijd ergens heb staan op Drive. :unsure:

In het vierder middelbaar hadden wij een redelijk knappe leerkracht voor Engels.
Bleek dat die regelmatig aan seksfeestjes meedeed. Nu dat is privé en moet zij maar weten.
Helaas zat ik net in het hoger toen dat op school uitkwam. :sop: Ik heb wel van iemand een paar fotos doorgekregen. Denk dat ik die nog altijd ergens heb staan op Drive. :unsure:
Misschien ken ik haar :p

Ik heb eigenlijk niet echt van die super gênante verhalen die ik hier zie terugkomen maar toch een paar die nog steeds in mijn hoofd zitten bij tijd en wijlen:

Een situatie waardoor ik me nog altijd gegeneerd voel was een paar jaar geleden toen ik door de Diestestraat in Leuven aan het rennen was naar het station iets verderop om mijn trein te halen. Het gaat daar een beetje omhoog en er was een man in rolstoel daar aan het puffen om zichzelf vooruit te duwen. Echter had ik hier in mijn haast niet echt oog voor omdat ik gefocust was op het halen van de trein. Die man riep me na dat een handje helpen niet veel moeite moet kosten... en meteen sprong iemand anders erop om die man vooruit te duwen.

Daar voelde ik me echt een paar dagen heel slecht over en ik probeer nu altijd oog te hebben voor mindervalide mensen rondom me. Als ik eraan terugdenk is en blijft het een enorm gênant moment voor me.

Langer geleden, in het 2e of 3e middelbaar sprak er een meisje me aan op de speelplaats terwijl ik bij m'n vrienden stond en zei ze dat haar vriendin mij leuk vond. Ik dacht dat ze met me solde en begon te lachen en ging ervandoor. Bleek dat geen grapje te zijn geweest en was het meisje achter haar die vriendin en stond ik flink voor paal als de dude die iemand belachelijk had gemaakt en plein public. Geloof niet dat ze ooit nog haar mond tegen me open heeft gedaan 😅

Ik ben bij momenten nogal een uitblinker in onhandigheid...

In een aula met 200 man, voelde ik dat de les ten einde liep en dacht het me wel te kunnen wagen weg te glippen, zodat ik geen 50 minuten op een trein zou moeten wachten. Ik zat achteraan en had vrije doorgang tot de deur dus ik besloot het erop te wagen... Muisstil pakte ik de rugzak in, klaptafeltje netjes wegschuiven, trippel voor de lege rij stoelen... Zie niet dat er een klein afstapje is, tsjoempel, verlies zijn evenwicht, knal met mijn kop tegen de muur en daarna plat tegen de vlakte. 🙈
De trein heb in gehaald, maar het muisstille ontsnappingsplan is toch iets anders verlopen 😂

Doet me denken aan mijn vrouw die in een volle cinemazaal naar het toilet ging en een trapje miste en plat op haar bek ging in het midden van de zaal. 😂

Ik denk net nog aan iets:

Een tijdje geleden toen ze daar begonnen met de Covid-vaccinaties aan 65+ stond ik met m'n gepensioneerde overbuur te keuvelen.
Ik zeg op een bepaald moment tegen hem iets van "ja, 't zal algauw aan u zijn zeker".
Vraagt hij waarom ik dat denk, waarop ik zeg "ik hoorde dat ze beginnen aan 65-70-jarigen".

Blijkt dat hij 60-62 ofzo is, blijkbaar vroeg in pensioen gegaan aan de groendienst :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik was zo eens op weg om een nieuwe gitaar te kopen. Ik ging voor een goedkopere kopie van een Les Paul Black Beauty gaan. Onderweg naar de winkel kwam ik een maat tegen dus ik vertel er alles over. Hij vraagt welke kleur het is en juist op het moment dat ik "Black Beauty" zeg komt er een madam van Afrikaanse origine voorbij. Die stopt, kijkt naar mij en zegt: "ooh, dank u!", en loopt dan verder. :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan