Gênante situaties

Een goede tien jaar geleden ging ik alleen met het vliegtuig (achterna) naar Spanje, ergens halverwege tussen Alicante en Almeria. Toen prijsbewust beide luchthavens afgewogen, met vertrek uit Weeze - Duitsland met Ryanair.

Vroeg opgestaan,kleine 2u rijden, vlucht rond 7u in de ochtend met enkel handbagage en dus via check-in en security naar de gate. Op zich kleine luchthaven, en aan gate werd gewoon het kleine stukje van de boarding pass afgescheurd zonder (onmiddellijk) te scannen om vlot in te stappen. Op vliegtuig werd ticket nog vluchtig afgetekend en bij ryanair zonder vaste plaats, dus ergens aan het raam gaan zitten.

Enfin, heel het vliegtuig zit vol, net de oortjes van men Ipod ingestoken, een meededeling van de piloot via de boxen:

"Passenger (Dako-echte naam) please make yourself notice to the cabincrew. You are on the wrong plane", met nadruk op de laatste zin.

Hilariteit alom, fuck, in een vol vliegtuig rechtstaan, de andere van de rij je even doorlaten, handbagage uit bagageruimte boven je hoofd halen en met een redelijk rood met stewardes het volle vliegtuig uit.

Bleek dat er met 5 min verschil een vliegtuig van Ryanair vertrok zowel naar Alicante als Almeria. Geboekt naar Alicante, maar met slaaphoofd en slechts vluchtig te kijken naar de gate van Almeria gegaan en met het scannen/nakijken van de boarding passes zal gebleken zijn dat er iemand teveel was/fout zat. Over het tarmac met zo'n steward en mijn handbagage naar het correcte vliegtuig wat er gewoon naast stond. Ook daar werd wel wat raar gekeken toen ik lang na het boarden nog op dat vliegtuig werd gezet en die stewardes zag dat mijn boarding pass al eens was afgetekend.

Grappig was ook dat ik bij het terugkomen (waren toen met 2) op de vlucht werd gelaten door dezelfde stewardes als degene die mij bij de heenreis op het foutieve vliegtuig had toegelaten en ook terug had "uitgelaten". Zij keek even en lachtte eens terwijl zei vroeg of ik zeker wat dat ik in het juistte vliegtuig zat.

Jonge Avi die 's avonds laat een aanbod van een mature maar bijzonder aantrekkelijke vrouw afslaat om bij haar nog een koffie te komen drinken want dan slaap ik vannacht niet goed meer en morgen vroeg eruit.

Jonge Avi die 's avonds laat een aanbod van een mature maar bijzonder aantrekkelijke vrouw afslaat om bij haar nog een koffie te komen drinken want dan slaap ik vannacht niet goed meer en morgen vroeg eruit.
ok maar wie biedt er ook koffie aan aan een jonge gast? 🚩🚩

Genant, het valt mee. Maar eerder bizar, net omdat ik het echt veel voor heb.

Als ik ergens een kledij- of schoenwinkel binnen ga en 't is voor mijn vrouw of vriend of wat dan ook, en ik sta gewoon te wachten, dan komt er altijd wel iemand iets vragen in de veronderstelling dat ik daar werk. 'Meneer, hebt u dit nog in maat medium?'.

Ik zou daar zo hard mee kunnen spelen, maar daar ben ik te flink voor. Ik rammel niet graag met de mensen hun voeten.
Evengoed kan ik zeggen: 'ja hoor, momentje, ik zal eens gaan kijken'. En dan weggaan.

Als ik ergens een kledij- of schoenwinkel binnen ga en 't is voor mijn vrouw of vriend of wat dan ook, en ik sta gewoon te wachten, dan komt er altijd wel iemand iets vragen in de veronderstelling dat ik daar werk. 'Meneer, hebt u dit nog in maat medium?'.

Ik zou daar zo hard mee kunnen spelen, maar daar ben ik te flink voor. Ik rammel niet graag met de mensen hun voeten.
Evengoed kan ik zeggen: 'ja hoor, momentje, ik zal eens gaan kijken'. En dan weggaan.
Ben op het domein van UZ Gent zo eens aangesproken door een bomma'tje die vermoedelijk haar visbokalen op haar neus dringend aangepast moesten worden denk ik. 😁
Pardon dokter, maar waar kan ik de poli .... vinden? Vroeg die.

Misschien lijk je een beetje op Al Bundy?

Ik heb bij Game Mania vaak het omgekeerde gedaan als ik slechtgezind was. Sta je daar met een goedkoop geel/groen polo'ke en een badge rond uw nek.

"Werkt u hier?"
Nee, sorry.

Ideaal om de winkelgrapjas uit te hangen, zeker als je er toch niet werkt!

Ik heb bij Game Mania vaak het omgekeerde gedaan als ik slechtgezind was. Sta je daar met een goedkoop geel/groen polo'ke en een badge rond uw nek.

"Werkt u hier?"
Nee, sorry.
Neen gewoon enorme fan vandaar de kledij ... 🤓 😫

Eerste werkdagen ofzo van mijn collega, en om een of andere reden kwamen plots sociale secretariaten ter sprake.

Mijn baas en ikzelf aan het vertellen over sociaal secretariaat X en hun accountmanager voor onze regio.

- Baas: “Jaja, die kwam dan hun nieuw portaal voorstellen en wat zeveren, de SilentSpring kende er meer van dan zijzelf”
- Silent: “Jup, ze kende er niks van, wat een geit”
- Collega: “Ah, wie was het wel?”
- Silent: “Ik geloof dat ze Y noemde.”
- Collega: “Dat is een goeie vriendin van mij”
- Silent en baas: :unsure:

Wat later kwamen we die accountmanager nog eens ergens op een receptie tegen, staat ze al 10min tegen m’n baas en mij te lullen van “jaja, jullie zijn van kantoor A, ik ben daar kort voor corona begon nog geweest enzo, persoon C werkt daar ook nog zeker,….”

Wij 2 al :wtf: want dat was al minstens 2 jaar geleden dat die bij ons was.
Die bleef maar lullen tot dan opeens haar euro viel dat wij niet van kantoor A waren maar kantoor B terwijl die dus al 15min deed alsof ze alle dagen bij ons over de vloer kwam. :rofl:

Laatst bewerkt:
-Tijdje geleden ging ik shoppen met een vriendin. Op een bepaald moment waren we in een kledingwinkel en gingen we elk een andere gang op toen ik een leuke trui zag hangen.
Dus ik neem die trui en ging naar mijn vriendin (dacht ik) en begon hele uitleg te doen over die trui. Ik keek ondertussen ook gewoon niet op of om, maar hele trui gefocust op die trui zelf.
Pas toen ik klaar was zag ik dat zij dat niet was, maar iemand met de dezelfde haarkleur en bijna zelfde jas etc. Die vrouw stond erbij en keek ernaar.
Kleine, scheve glimlach en dan maar weggegaan.😰

-In aller aller begin toen ik mijn man pas leerde kennen gingen we een keer samen boodschappen doen.
In de winkel zelf (weet niet meer dewelke) ging ik even op zoek naar kruiden en hij liep de vriesafdeling op. Toen ik bij hem kwam, ik had de winkelkar, zag ik dat hij diep in de vriezer zat re graaien, met zijn achterwerk hoog in de lucht.
Zag mijn kans mooi om hem te chippen.
Dus ik liep met grote stappen op hem af, plaats die kar aan de kant en riep 'dit kontje staat vandaag in de aanbieding en kost 3€75" en ging met mijn hand erlangs (er tussen zoals ja met een bankkaart)
Ik wist niet dat aan de overkant een jong koppeltje (pubers) stonden te kijken met zo'n blik van wtf.
Ja was wel een beetje gênant. 😩

Gisteren netjes naar de post gegaan en daarna naar een drukkerij om wat dingen te bespreken.
Toen ik thuiskwam besefte ik dat mijn riem al die tijd gewoon open stond.

Hopelijk stond ik dicht genoeg bij de balie zodat ze het niet teveel hebben gezien.

Bleek dat er met 5 min verschil een vliegtuig van Ryanair vertrok zowel naar Alicante als Almeria. Geboekt naar Alicante, maar met slaaphoofd en slechts vluchtig te kijken naar de gate van Almeria gegaan en met het scannen/nakijken van de boarding passes zal gebleken zijn dat er iemand teveel was/fout zat. Over het tarmac met zo'n steward en mijn handbagage naar het correcte vliegtuig wat er gewoon naast stond. Ook daar werd wel wat raar gekeken toen ik lang na het boarden nog op dat vliegtuig werd gezet en die stewardes zag dat mijn boarding pass al eens was afgetekend.

Grappig was ook dat ik bij het terugkomen (waren toen met 2) op de vlucht werd gelaten door dezelfde stewardes als degene die mij bij de heenreis op het foutieve vliegtuig had toegelaten en ook terug had "uitgelaten". Zij keek even en lachtte eens terwijl zei vroeg of ik zeker wat dat ik in het juistte vliegtuig zat.
Je hebt geluk gehad hé. Had het vliegtuig niet overvol geweest, dan hadden ze dit waarschijnlijk niet opgemerkt en waart ge naar de fout bestemming gevlogen.

Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n aanbod gehad. Ik ben dan ook ne lelijke onaantrekkelijke mens. :unsure: En gij die dat dan wel krijgt slaat zo'n aanbod dan af. Echt gast! Wat ne flater! :tongue:

Eerlijk? Ooit de vraag gehad - als jonge snaak- om mee te gaan met een mooi meisje (achter de coulissen) en ik repliceerde doodleuk: Waarom? :wallbash:

Ah zo heb ik op het werk ooit eens een oproep gekregen voor een taxi en toen heb ik dat ook mooi meegespeeld. Het was wel dringend want hij moest een vliegtuig halen.

Ik : "Geen probleem meneer, over 15 minuten staat er een taxi aan uw deur"

Een half uur later belt die in een colère terug waar zijn taxi is. De collega die op nam kreeg toen de volle laag omdat de taxi er nog steeds niet was + een tweede maal toen hij doorhad dat het om een grap ging.

Edit : en er ergens iemand al een paar jaar op zijn pizza's aan het wachten, maar die heeft niet terug gebeld.

Ah zo heb ik op het werk ooit eens een oproep gekregen voor een taxi en toen heb ik dat ook mooi meegespeeld. Het was wel dringend want hij moest een vliegtuig halen.

Ik : "Geen probleem meneer, over 15 minuten staat er een taxi aan uw deur"

Een half uur later belt die in een colère terug waar zijn taxi is. De collega die op nam kreeg toen de volle laag omdat de taxi er nog steeds niet was + een tweede maal toen hij doorhad dat het om een grap ging.
Wat een absolute rotstreek. Ge zijt er precies trots op?

Tijdens de zwangerschap van mijn vrouw op restaurant uw gerecht voor u krijgen en ze werd wat misselijk en dan komen ze afhalen en dan vragen ze alles in orde en volmondig ja zeggen :)

Tijdens de zwangerschap van mijn vrouw op restaurant uw gerecht voor u krijgen en ze werd wat misselijk en dan komen ze afhalen en dan vragen ze alles in orde en volmondig ja zeggen :)
Wij waren frieten gaan eten in de vaste friettent.
Eet 1 hap, spurt naar het wc om -duidelijk hoorbaar voor de klanten- te gaan kotsen. Om half excuserend: "het ligt echt niet aan het eten, ik ben gewoon zwanger" met schaamrood naar het tafeltje terug te keren. :unsure:
Of we die zwangerschap hebben stil gehouden tot een goeie nipt-test? Hell no! 🤣🤣🤣

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan