Gênante situaties

Ook voorgehad. We zaten samen in het park met wat vrienden en vriendinnen. 1 ervan kende ik niet maar was super knap.

Ik wil achter drank gaan en vraag of er iemand mee wil gaan, zegt die knappe direct ja ik wil wel mee. Ik helemaal verbouwereerd en ik reageer er niet op 🤷. Even een awkward silence in de groep tot een maat van me zei
Euh Jah.. Moet ik anders mee gaan?

Heb dan met hem geweest en het onderweg nog eens goed mogen horen van hem wat voor een dommekloot ik wel niet ben.

Het kan ook anders. Op mijn 18 aan het uitgaan in Leuven. Ik was zeker geen cassanova, maar toch kwam er daar een knappe griet tegen mij staan zeveren terwijl we aan de toog stonden te bestellen. Goei gezellig klapke aant doen, was geen lelijke ook niet en soms is het als man wel eens leuk dat de vrouw initiatief neemt. Na wat gezever en geflirt over en weer vraagt die hoe oud ik ben.. nadat ik trots en overtuigd zeg dat ik 18 jaar ben zegt die gewoon “amaai, das wel heel jong”, draait zich om en verdwijnt in de massa. Ik denk daar soms nog aan...

Het is wel bemoedigend dat er nog mensen (mannen?) op jongere leeftijd duidelijke signalen niet oppikten.

Ja, ik herkende de signalen ook eens niet. Tot ik vroeg waar het toilet was in het café waar we zaten en ze mij daar mee in trok, en het ineens efkes heel snel ging toen.
Het jammere: dat was de vriendin van het meisje met wie ik eigenlijk had afgesproken die avond en waar ik nu al bijna 20j mee samen ben en 2 kinderen heb. Ik mag dat nog vaak horen :unsure: 😂

Het is wel bemoedigend dat er nog mensen (mannen?) op jongere leeftijd duidelijke signalen niet oppikten.
Ma jong, daar kan ik ne boek over schrijven.

Bijvoorbeeld, in mijn eerste jaar als chiroleider. We waren een jongenschiro maar organiseerden iedere jaar een fuif samen met de plaatselijke meisjeschiro. Dat jaar was het de bedoeling om voor de echte fuif een kinderfuif te organiseren. Ik werd als Chinese vrijwilliger aangeduid om dat met iemand van de meisjeschiro te organiseren. Ook eerstejaars leiding denk ik. Ik had daar totaal geen zin maar werd door iedereen gepushed. Ook andere meisjes van bij haar in de leidingsploeg waren maar aan mijne jas aan het trekken om dat met haar te organiseren, waaronder mijn nicht. Uiteindelijk ja gezegd, bij haar thuis afgesproken, ze was blijkbaar alleen thuis en ze zat wel erg dicht bij mij op de zetel. JBM had het niet door, terwijl ik het wel een knappe vond. Na de fuif had ik nog een kleurboek van haar in mijn auto liggen (gebruikt voor de fuif).

En weeral iedereen aan het zagen dat ik die boek eens dringend terug naar dat meiske moet brengen. Tot telefoon van mijn nicht toe daarover. En ik maar denken "what the fuck is er nu zo belangrijk aan die stomme kleurboek?". Man toch...

Laatst bewerkt:
Ik ben al van jongsaf gezegend met een stugge Boratiaanse knevel², die pront de bovenlip decoreert na een 14 dagen scheermoeheid, en heb ook al zo'n stoten meegemaakt hoor. Dat er vlakaf gevraagd wordt van "Goh, ik vraag mij nu echt af of dat nu zou kittelen bij het *nudgenudgewinkwink*", en daar dan droogweg op antwoorden van, "goh, ik weet niet, ik voel daar niets van eigenlijk", om dan over iets anders te beginnen... Ik heb veel open doelen laten liggen door mijn eigen ongewilde onverschilligheid.
(² een sporadische knevel met zo'n autoriteit dat mijn bijnaam effectief "de gendarm" was)

Of dat ik nogal niet-subtiel uitgenodigd werd door een niet onknappe deerne (lees: P-magazine babe) om nog een afterparty op haar kot te houden, waarna ik de boot afgehouden had door te zeggen dat ik mijn tandenborstel niet mee had... Het belang van een goede mondhygiene werd er van jongs af aan ingestampt, maar daar had ik nu toch wel een vierkante mm tandsteen voor over, achteraf gezien.

Laatst bewerkt:
Op de lokale openluchtfuif als 16 jarig ventje een griet staan vingeren midden in de weide denken dat niemand dat kan zien en terwijl met de ogen toen elkaar staan aflebberen.

10 minuten later stond er effectief 40 man op te zien in ne kring, al sjaans bestonden de gsm ‘s uit nokia 3310’s of ik stond vereeuwigd op’t internet.

Ik heb er nog één teruggevonden.

De jonge AreVee, womanizer pur sang, playboy tot en met, in zijn allereerste week in Leuven, geraakt de 18 jarige AreVee aan de klap samen met twee kameraden met een ander groepke waaronder enkele schonen deernes. T was goed weer voor september ne late nazomer ofzo dus buiten gewoon aan t chillen, iedereen heeft wat drank bij, sfeer zit goed. Ik geraak in een gesprek van ja al gauw drie kwartier denk ik met de schoonste van den hoop. Na drie kwartier, met drank genoeg nog ter berschikking voor iedereen, zegt ze specifiek tegen mij en mij alleen met ne knipoog, ik ga nog efkes naar de nachtwinkel voor wat drank, gade mee?

Vol levenservaring als ik was en durfal als ik ben was het beste wat ik er kon uitkrijgen: Nee merci, ik heb nog :laugh: .

Sjaans dat ik die voor de rest in Leuven voor zover ik weet niet meer echt ben tegengekomen want die schaamte voel ik tot op den dag van vandaag nog.
Ach troost u. De knapste vrouw van héél de omstreken vroeg aan mij op een fuif: Gadde gij mee met mij?
En ik met mijn UNIEK antwoord: Waarom? :wallbash:

Op de lokale openluchtfuif als 16 jarig ventje een griet staan vingeren midden in de weide denken dat niemand dat kan zien en terwijl met de ogen toen elkaar staan aflebberen.

10 minuten later stond er effectief 40 man op te zien in ne kring, al sjaans bestonden de gsm ‘s uit nokia 3310’s of ik stond vereeuwigd op’t internet.
Doet me denken aan een van m’n eerste Graspop momenten. Ik was er met m’n vriendin, halsoverkop verliefd enzo en weinig aantrekkend van wat er rondom ons gebeurde. Tijdens gelijkaardige activiteiten hoorde ik vaag wat commentaar van omstaanders en voelde een occasionele stomp in m’n rug maar dat hield ons niet bepaald tegen.
De volgende dag vroegen m’n ouders hoe Graspop was en of ik bekenden had gezien. Ahnee, niks speciaals. En dan mijn pa “ahja, ge moet misschien wel eens omkijken als ik u in uw rug duw hè”.
M’n vriendin vuurrood en ik met m’n mond vol tanden.

Eigenlijk het akwardste uit mijn leven was toen we bezig waren op een graspleintje waar normaal niemand komt (wel onder een deken) toen plots een volwassen man met syndroom van Down naast ons stond en zij dat wij daar niet mochten zijn. Dan moest ik nog opletten wat ik zei want die was in de buurt bekend dat hij nog agressief uit de hoek kon komen.

Nuja de goesting was rap over..

Doet me denken aan een van m’n eerste Graspop momenten. Ik was er met m’n vriendin, halsoverkop verliefd enzo en weinig aantrekkend van wat er rondom ons gebeurde. Tijdens gelijkaardige activiteiten hoorde ik vaag wat commentaar van omstaanders en voelde een occasionele stomp in m’n rug maar dat hield ons niet bepaald tegen.
De volgende dag vroegen m’n ouders hoe Graspop was en of ik bekenden had gezien. Ahnee, niks speciaals. En dan mijn pa “ahja, ge moet misschien wel eens omkijken als ik u in uw rug duw hè”.
Gewoon de volgende keer uw pa high fiven en doen alsof uw neus bloed.

Dus uw pa staat gaat naar hetzelfde festival als u (zonder dat je het weet?). Dan komt hij achter u staan terwijl gij uw madam aant plezieren zijt en vervolgens geeft hij een schouderklopje?

giphy.gif

Van “naïeve onschuld” heb ik ook m’n deel wel gehad. Eerste jaar op kot, een vriendin van een medestudente had een probleem met haar PC. Ik gaan kijken en terwijl ik uitzoek wat er scheelt, zegt ze dat ze zich gaat omkleden. Leek me vreemd dat ze dat net op dat moment moest doen, maar ok, ik braaf focus op het scherm terwijl ze zich achter mij uitkleedt. Vraagt ze plots of ik haar even wil helpen met haar bh. Hulpvaardig als ik ben, haar geholpen die vast te maken en draai mij daarna direct terug naar haar pc. Nog steeds clueless. Enkele dagen later zat er een kaartje in mijn brievenbus met hoe dankbaar ze was voor mijn hulp, x’jes erbij en 2 film tickets. Toen begon het wel stilaan te dagen. In mijn naïviteit veronderstelde ik dat die dat op haar kot nooit zo bedoelde want ze wist dat ik niet single was. Ben dus ook gewoon met m’n lief naar de cinema gegaan en de andere nooit meer gezien.

Dus uw pa staat gaat naar hetzelfde festival als u (zonder dat je het weet?). Dan komt hij achter u staan terwijl gij uw madam aant plezieren zijt en vervolgens geeft hij een schouderklopje?

giphy.gif
Idd dat jaar konden mijn ouders blijkbaar gratis gaan want ze wonen in Dessel en Graspop bestond toen x jaar. Dus het was niet helemaal toevallig, maar voor mij daarom nog niet minder onverwacht.

Eigenlijk het akwardste uit mijn leven was toen we bezig waren op een graspleintje waar normaal niemand komt (wel onder een deken) toen plots een volwassen man met syndroom van Down naast ons stond en zij dat wij daar niet mochten zijn. Dan moest ik nog opletten wat ik zei want die was in de buurt bekend dat hij nog agressief uit de hoek kon komen.

Nuja de goesting was rap over..
Ouch. Wel letterlijk en figuurlijk de grootste downer die je op dat moment kunt krijgen dan... :cool:

Laatst bewerkt:
In het middelbaar hadden we eens een groepsopdracht waarbij we op de pc moesten. Informatica op school was destijds net de kinderschoenen ontgroeid (spreek nu van 2005) en we hadden zo van die oude Pentium 3 bakken die nog op Windows 98 draaiden.

Eén of andere slimmerik wist dat je via Dos of command prompt middels het 'net send' commando boodschappen kon sturen naar andere PC's en binnen de vijf minuten was elk groepje dan ook bezig met allerhande, vrij vulgaire praat rond te sturen. Het was vierde middelbaar, dus ja... :unsure: Wat we niet wisten, is dat als je 'net send' gebruikt, je ook de naam van de computer naar waar je wilt sturen moet ingeven. Uiteraard hebben we dat niet gedaan, dus iedereen op school die op dat moment achter een computer zat -waaronder een klas eerstejaars- kreeg onze uiterst fijnzinnige poëzie er gratis en voor niets bij. Iedereen, dus ook de directeur. Die kreeg dat uurtje wel wat berichten over piemelzuigers en personen die hun moeder neuken te zien en was op zijn zachtst gezegd dan ook niet echt blij.

Maar we hebben wel gelachen. :woohoo:

Ik denk dat ik het hier al eens heb gepost, maar kom;
4de middelbaar (ergens rond het jaar 2000) les dactylo op de computer. Op het einde van de les mochten we even op het internet. Ik vond die hardcoremuziek toen wel tof maar hardcore.com intypen bleek niet zo'n geweldige zet. 100pop-ups, scherm bevroor, juf zag m'n scherm vol vlees, serieus onder m'n voeten gehad terwijl ik oprecht naar die muziek zocht,..

Similar clueless boy verhaal:
op één of ander boerenfuif buiten neemt een meid die ik van m'n leven nog nooit eerder gezien heb mijn pols vast, komt dicht tegen mij staan en kijkt in mijn ogen en glimlacht. In mijn zattigheid zeg ik: "vo wa ist?"

Bon erna nog mee gebabbeld en meegepakt naar huis.

Doorgaans geneer ik me ondertussen niet snel meer, maar vanavond toch wat verveeld gezeten met mijn actie.
Op een camping ga ik naar het sanitair gebouw voor toilet. Bij de deur voor de mannen staat een verboden toegang bord en deur kreeg ik ook niet open. Ik ga het gebouw rond en de volgende deur heeft een grote blauwe pijl (en een klein symbool voor vrouwen). Dus ik veronderstelde dat het een soort enkel richting systeem was owv Corona en ik via de vroegere vrouwen deur binnen moest. Ik daar dus binnen, stond er een vrouw haar handen te wassen “excuseer dat is hier wel voor de vrouwen hè!”
Ik leg haar uitermate kalm en relaxed uit dat ik langs de mannen deur niet binnen kon en dit owv Corona andere deuren zijn. Zij stamelde “oh ok”, zichtbaar verbaasd. Na mijn toiletbezoek ga ik langs de andere kant naar buiten en dan zie ik daar NOG een andere deur met uiteraard een blauwe pijl en een symbool voor mannen. Hoe ik ooit kon bedenken dat ze owv Corona gewoon mannen en vrouwen in 1 sanitair zouden gooien en mij daar geen vragen bij stelde, is me nu wel een raadsel. Dit gebeurde overigens geheel nuchter.

Die laatste zin maakt het af! 😂
Voor de rest niets gênant aan, zou mij zeker ook overkomen 😁 en unisex toiletten bestaan al een tijdje hoor 🤷🏼‍♀️

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan