Gênante situaties

Als ik zou posten dat ik Penny van the big bang theory een lekker stuk vind die wat mij betreft niet te veel kleren aan moet trekken, krijg ik dan ook "gaaaa-haaaay!" te horen (lezen) of is dat enkel voorbehouden voor een man die een andere man mooi vindt? 🤷

Als ik zou posten dat ik Penny van the big bang theory een lekker stuk vind die wat mij betreft niet te veel kleren aan moet trekken, krijg ik dan ook "gaaaa-haaaay!" te horen (lezen) of is dat enkel voorbehouden voor een man die een andere man mooi vindt? 🤷
c61f99931074bb7bb54541aaa78371a2.gif

Nee, dan zeggen we Poooohooot!

(Met een uitgetrokken korte o, geen gerekte lange oo)

Allez vooruit 't is weer een thread waar je eerst vijf pagina's moet terugbladeren eer je kan volgen. Wie is er nu gay?

giphy.gif

Een tijdje geleden (in het pre-pandemietijdperk) had ik besloten om met enkele collega's mee te doen met de Spartacus Run. Ik ben geen grote sporter, maar oké, klonk wel eens tof om te doen. Behalve de sportiviteit heb ik ook het modegevoel van een aardappel, maar toch wist ik dat het misschien geen goed idee zou zijn om deel te nemen in een te kleine, versleten short die ik eeuwen geleden droeg voor de lessen L.O...

Dus, de week voor de Run dan maar naar de Decathlon. Opnieuw, ik ben geen sporter, dus ik heb geen flauw idee wat ik best pak en waar dat dan wel zou hangen. Sowieso heb ik al een hekel aan winkelen, maar na wat nutteloos rond te zwerven, koos ik voor de korte pijn en doe ik wat ik normaal liever niet doe: advies vragen. Maar goed, het sluitingsuur nadert, dus ik stap op twee meisjes af die de rekken staan te vullen en steek een heel verhaal af over wat het plan is, dat ik me heb laten overhalen om mee te doen met de Spartacus zodat ze weten waarvoor de broek moet dienen, en uiteindelijk vraag ik wat ik best kies, van welk materiaal en waar dat precies ligt. Tot één van de twee aarzelend stamelt "Euh, wij, euh, werken hier niet...", om vervolgens de meest awkward blik naar haar vriendin te werpen. Bleek dat die gewoon een heleboel kledingstukken gepast hadden en dat aan het terughangen waren. Ik lach gegeneerd, verontschuldig mij en draai mij om. En om het allemaal nog wat lulliger te maken, komt er net op dat moment iemand van het personeel voorbij lopen. Uiteraard in een of ander mega-opvallend 'hoe kan ik helpen'-fluojasje of zoiets dat niet te missen is, natuurlijk.

(Gelukkig was dit ook voor #metoo, want volgens mij heb ik twee minderjarigen letterlijk om een broek gevraagd 'die tegen een stootje kan'.)

Ik weet niet wat dat is in de Decathlon, maar letterlijk ELKE keer als ik daar ben komt iemand mij iets vragen alsof ik daar werk. En ik loop daar gewoon in mijn normale kleren rond hoor :angry:.

Mijn vriendin geloofde dat eerst niet, maar nu wil ze altijd mee uit leedvermaak :headshake:.

Er is niks mooier om twee vrouwen bezig te zien. Die moeten daar nie les voor zijn 😀

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan