Gênante situaties

PS. Moderators mogen de foto verwijderen, maar
1. Dit is een grapje hé
2. Deze foto staat gewoon open en bloot op instagram en is dus 'publiekelijk' (al sinds 2016)
3. De hamvraag is: WIE van deze twee is Killjoy ??? :smurf:

Ik ben efkes niet mee met de context (kont-ext?) waarin piemelfotos moeten worden gepost ter verduidelijking?
Ben wel benieuwd! 😇

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben efkes niet mee met de context (kont-ext?) waarin piemelfotos moeten worden gepost ter verduidelijking?
Ben wel benieuwd! 😇
Killjoy zei dat hij niet echt goed gekleed was die dag. (beetje underdressed)
Hij stond aan de toog voor ne pizza net naast Justin Bieber.
Monkeytiger vroeg achter de foto.
Niet goed gekleed = misschien een beetje naakt?
Foto gepost met Justine Bieber die effectief naakt is, en Killjoy (in praktijk Orlando Bloom maar goed ;))

Foto gepost met Justine Bieber die effectief naakt is, en Killjoy (in praktijk Orlando Bloom maar goed ;))
Volgens mij mag je in de VS niet ZO "slecht" gekleed naar de pizzeria? 🤔🤪

Jij denkt dan direct aan twee naakte gasten? Verdoken homo-erotische gevoelens blijkbaar.
Mooie naakte lichamen, puur natuur. Bieber en Bloom vinden het minder leuk, maar ze hebben zelf wel overweldigend positieve commentaar verkregen op al die foto's (en dus nooit echt actie ondernomen). Er is ook niets mis mee vind ik. De maatschappij is soms een beetje bekrompen op dat vlak.

Maar uiteindelijk onder al die vermommingen (kledij) zijn we allemaal naakt sé.

---

En neen hoor gewoon googlen en dan stoot je al snel op zo'n foto's. Swoit Vish heeft de foto's ondertussen verwijderd (en terecht), maar ik ben in een goeie stemming -en de grap zelf- leek me wel gepast.

Waddisdahier? Growershaming? 🙈

Effe een spoedingreep gedaan om full-on front nudity even weg te nemen. Tis niet bepaald toegelaten op BG.

Mooie naakte lichamen, puur natuur. Bieber en Bloom vinden het minder leuk, maar ze hebben zelf wel overweldigend positieve commentaar verkregen op al die foto's (en dus nooit echt actie ondernomen). Er is ook niets mis mee vind ik. De maatschappij is soms een beetje bekrompen op dat vlak.

Maar uiteindelijk onder al die vermommingen (kledij) zijn we allemaal naakt sé.

Maar den ene al wat schoonder dan den anderen 🤪

200w.gif

Jij pakt toch sterke medicatie hoor.

"Abnormaal denken" bij de mogelijke bijwerkingen. :unsure:
Ik heb Asperger, maar bovenstaand grapje is nog erg beschaafd / preuts naar mijn mening lol (wat niet wil zeggen dat jij het daarmee eens bent).
Ik kan nog 10x extremer grapjes bedenken hoor, dat is géén enkel probleem. :evil:

En als je bovenstaande redenering, ook al abnormaal vindt .. heu .. laten we dan deze discussie misschien beter gewoon stoppen?

Maar goed, ik ken jou persoonlijk niet, dus ik heb geen problemen met jou of anderen hun oordeel / mening.

Ik ga het hierbij laten, het heeft geen zin pagina's vol hierover neer te pennen ..

Een kleine hint: You know guys / girls, ik ben geen enkele post sinds deze ochtend al doodserieus geweest hé. Just saying ..

Killroy heeft het alvast (toch voor een deel) begrepen. :tongue:

Een kleine hint: You know guys / girls, ik ben geen enkele post sinds deze ochtend al doodserieus geweest hé. Just saying ..

Killroy heeft het alvast (toch voor een deel) begrepen. :tongue:
Je droomt niet spontaan van een naakte Bieber of wat?!? 😱

Je droomt niet spontaan van een naakte Bieber of wat?!? 😱
I wish! :love: Ik vind een blote man soms ook wel mooi. Ik durf ook gerust naar blote mannen te kijken, op dat vlak ben ik zeker niet preuts of beschaamd of zo. Maar ik word er totaal niet opgewonden van. Bij een blote vrouw, is dat wel het geval.

PS. Al is er helemaal niets mis met homo of lesbienne te zijn. Ik heb ook gewoon vrienden en vriendinnen die zo zijn.
Maar neen, persoonlijk ben ik 100% voor de vrouwen. Voila ik heb geantwoord op de vraag van velen hierboven die zich dat afvroegen.

En deze post is wel serieus ( :unsure: )

I wish! :love: Ik vind een blote man soms ook wel mooi. Ik durf ook gerust naar blote mannen te kijken, op dat vlak ben ik zeker niet preuts of beschaamd of zo. Maar ik word er totaal niet opgewonden van. Bij een blote vrouw, is dat wel het geval.

PS. Al is er helemaal niets mis met homo of lesbienne te zijn. Ik heb ook gewoon vrienden en vriendinnen die zo zijn.
Maar neen, persoonlijk ben ik 100% voor de vrouwen. Voila ik heb geantwoord op de vraag van velen hierboven die zich dat afvroegen.

En deze post is wel serieus ( :unsure: )
Hah, gay.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan