Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zou posten dat ik Penny van the big bang theory een lekker stuk vind die wat mij betreft niet te veel kleren aan moet trekken, krijg ik dan ook "gaaaa-haaaay!" te horen (lezen) of is dat enkel voorbehouden voor een man die een andere man mooi vindt?![]()
Nee, dan zeggen we Poooohooot!Als ik zou posten dat ik Penny van the big bang theory een lekker stuk vind die wat mij betreft niet te veel kleren aan moet trekken, krijg ik dan ook "gaaaa-haaaay!" te horen (lezen) of is dat enkel voorbehouden voor een man die een andere man mooi vindt?![]()
Makila omdat hij een mannenzwieber niet walgelijk vindt om naar te kijkenAllez vooruit 't is weer een thread waar je eerst vijf pagina's moet terugbladeren eer je kan volgen. Wie is er nu gay?

Als ik zou posten dat ik Penny van the big bang theory een lekker stuk vind die wat mij betreft niet te veel kleren aan moet trekken, krijg ik dan ook "gaaaa-haaaay!" te horen (lezen) of is dat enkel voorbehouden voor een man die een andere man mooi vindt?![]()
.
.Ge kunt ook gewoon uw pens intrekken.als ik een mannenzwieber wil zien, neem ik wel mijn vergrootglas en kijk naar beneden.
Er is niks mooier om twee vrouwen bezig te zien. Die moeten daar nie les voor zijnAls ik zou posten dat ik Penny van the big bang theory een lekker stuk vind die wat mij betreft niet te veel kleren aan moet trekken, krijg ik dan ook "gaaaa-haaaay!" te horen (lezen) of is dat enkel voorbehouden voor een man die een andere man mooi vindt?![]()

Liefst niet waarschijnlijk zelfs?Er is niks mooier om twee vrouwen bezig te zien. Die moeten daar nie les voor zijn![]()

Ah nee, ik moet er ook nog bijLiefst niet waarschijnlijk zelfs?![]()

Nu las ik; moet ik dan plassen?Mag ik dan passen? 3 is a crowd![]()

En daarna allemaal samen in het bubbelbad zeker?Nu las ik; moet ik dan plassen?
pfiew, dan trok ik nog vlug een beschermhoes over de matras![]()
Seg, ene keer zal wel goed zijn zeker?En daarna allemaal samen in het bubbelbad zeker?
Oei, hoe oud zijde gij?Seg, ene keer zal wel goed zijn zeker?

45, maar in bed 22 en 23 jaarOei, hoe oud zijde gij?![]()
Volgens mijn rekensom kom ik dan op 11x na elkaar uit45, maar in bed 22 en 23 jaar