Zeg mannekes, doe gerust verder in pm hé.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf, zijt gij ene bodemloze put?Volgens mijn rekensom kom ik dan op 11x na elkaar uit![]()
Ik vind het wel grappig dat sommige mannen zomaar de conclusie trekken: Ah man 'x' vindt ne piemel OK om naar te kijken? --> de kans is 100% dat die mens Gay is. Zo éénvoudig zit de wereld (helaas) niet in elkaar.Makila omdat hij een mannenzwieber niet walgelijk vindt om naar te kijken![]()

Ik vind een blote man ook ok om naar te kijken, maar vind een naakte vrouw sneller "mooi" dan ok. Dus ik vind je helemaal niet abnormaal *hug*Ik vind het wel grappig dat sommige mannen zomaar de conclusie trekken: Ah man 'x' vindt ne piemel OK om naar te kijken? --> de kans is 100% dat die mens Gay is. Zo éénvoudig zit de wereld (helaas) niet in elkaar.
Ik kan dat ook gerust zeggen als we bvb een film kijken of als we koppels punten geven, dat dat een mooie man isIk vind het wel grappig dat sommige mannen zomaar de conclusie trekken: Ah man 'x' vindt ne piemel OK om naar te kijken? --> de kans is 100% dat die mens Gay is. Zo éénvoudig zit de wereld (helaas) niet in elkaar.
Maar dat is het laatste wat ik erover zeg, het loopt echt uit de hand. Pagina's vol met .... is dat echt nodig?![]()
Eerlijk gezegd vind ik een schaars geklede vrouw wel meer sexy dan volledig naaktIk vind een blote man ook ok om naar te kijken, maar vind een naakte vrouw sneller "mooi" dan ok. Dus ik vind je helemaal niet abnormaal *hug*
Kan ik volledig inkomen! Ik vind mezelf ook sexyer met kleren dan zonderEerlijk gezegd vind ik een schaars geklede vrouw wel meer sexy dan volledig naakt

Zou zeggen, delen die foto’s zodat de experts hier kunnen oordelen.Kan ik volledig inkomen! Ik vind mezelf ook sexyer met kleren dan zonder![]()

Ik vond dit nou wel genant worden.Bon, genoeg off-topic.
't Is niet in 't rood.Bon, genoeg off-topic.
.
Ik heb er nog één teruggevonden.
De jonge AreVee, womanizer pur sang, playboy tot en met, in zijn allereerste week in Leuven, geraakt de 18 jarige AreVee aan de klap samen met twee kameraden met een ander groepke waaronder enkele schonen deernes. T was goed weer voor september ne late nazomer ofzo dus buiten gewoon aan t chillen, iedereen heeft wat drank bij, sfeer zit goed. Ik geraak in een gesprek van ja al gauw drie kwartier denk ik met de schoonste van den hoop. Na drie kwartier, met drank genoeg nog ter berschikking voor iedereen, zegt ze specifiek tegen mij en mij alleen met ne knipoog, ik ga nog efkes naar de nachtwinkel voor wat drank, gade mee?
Vol levenservaring als ik was en durfal als ik ben was het beste wat ik er kon uitkrijgen: Nee merci, ik heb nog.
Sjaans dat ik die voor de rest in Leuven voor zover ik weet niet meer echt ben tegengekomen want die schaamte voel ik tot op den dag van vandaag nog.
Classic en zoooo herkenbaar.Ik heb er nog één teruggevonden.
De jonge AreVee, womanizer pur sang, playboy tot en met, in zijn allereerste week in Leuven, geraakt de 18 jarige AreVee aan de klap samen met twee kameraden met een ander groepke waaronder enkele schonen deernes. T was goed weer voor september ne late nazomer ofzo dus buiten gewoon aan t chillen, iedereen heeft wat drank bij, sfeer zit goed. Ik geraak in een gesprek van ja al gauw drie kwartier denk ik met de schoonste van den hoop. Na drie kwartier, met drank genoeg nog ter berschikking voor iedereen, zegt ze specifiek tegen mij en mij alleen met ne knipoog, ik ga nog efkes naar de nachtwinkel voor wat drank, gade mee?
Vol levenservaring als ik was en durfal als ik ben was het beste wat ik er kon uitkrijgen: Nee merci, ik heb nog.
Sjaans dat ik die voor de rest in Leuven voor zover ik weet niet meer echt ben tegengekomen want die schaamte voel ik tot op den dag van vandaag nog.

Ja jonges, ik heb zo ooit ook ne flater begaan.Ik heb er nog één teruggevonden.

Een mens stapt gemiddeld aan 5 km per uur. 15 min stappen is dus 1,25 km. Oh boy.Ja jonges, ik heb zo ooit ook ne flater begaan.
Serieus gezellige avond in de Capsule, wat aan't aanpappen met een erg aantrekkelijk meiske. Na verloop van tijd goed aan't muilen ergens om den hoek. Vraagt ze op ne moment: "en hebt gij hier ook ergens een kot?" kzeg: "ja, maar da's echt wel ver" (wat effectief zo was, want ik zat op kot aan sportkot, wat toch algauw dik een kwartier wandelen was van aan het STUK.)
![]()