Bigbuddha
Active member
Bizarre opmerking. Hier maak je toch wel heel bijzondere veronderstellingen. Het kan toch zo zijn dat John en zijn toenmalige partner goed rondkwamen en een adoptie voor hun gevoel toen perfect kon? De motivatie voor adoptie kan velerlei zijn en ook zeer persoonlijk. Doet er ook niet toe. Misschien dat zijn scheiding hem in zijn huidige financiële situatie heeft gebracht. Heck, misschien is hij nooit getrouwd geweest. Ook hier hebben we het raden naar. Of ik heb het in de uitzending gemist.Die ja en natuurlijk ken ik adoptie, niet slim om te doen als je geen spaarcapaciteit hebt en op je tandvlees zit. Waarom zou ge een kind adopteren dat je verstandelijk (kan nog geen inkomsten/uitgaven beheren, liever minder eten dan een stuk ijzer van de hand te doen) als financieel niet deftig kunt ondersteunen? Dat is helemaal de wereld op zijn kop.
Ik besef dat het kader in deze soort programma's niet altijd duidelijk is. Sterker nog, ik denk dat er door de productie moedwillig informatie achtergehouden en zelfs aangepast wordt(alles voor de show). Maar ik hoop dat je toch iets genuanceerder, kritisch en met minder veronderstellingen kijkt.