Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lap, ik dacht regelmatig af te wisselen tussen mijn nieuwe schoenen maar bij de oude is de vals genaaide zool gelost![]()
Zit gij dan niet in de verkeerde thread?Ik wil enkel witte sneakers dragen, altijd al zo geweest, gekleede schoenen enkel voor mijn trouw en waren toen zelf van iemand die ik ze mocht gebruiken.
Voor mijn werk heb ik deze niet nodig, ik koop mss 2 maal per jaar 1 paar schoenen Puma/ adidas.

/EDIT: sinds het opstarten van deze topic, het ontdekken van Vinted en het kunnen restaureren van schoenen die andere denken dat ze afgeleefd zijn heb ik een nieuw probleem![]()
Hebt ge zo wat voor en na foto's?/EDIT: sinds het opstarten van deze topic, het ontdekken van Vinted en het kunnen restaureren van schoenen die andere denken dat ze afgeleefd zijn heb ik een nieuw probleem![]()
Mijn vraag betreft niet betreft geklede schoenen, maar wel een beetje aan verwant. (Geen zin om een topic voor te openen)
Ik ben op zoek naar een kostuum dat niet veel kost maar toch degelijke kwaliteit biedt, iemand aanraders qua winkels (zowel fysiek als online)?
Mijn vraag betreft niet betreft geklede schoenen, maar wel een beetje aan verwant. (Geen zin om een topic voor te openen)
Ik ben op zoek naar een kostuum dat niet veel kost maar toch degelijke kwaliteit biedt, iemand aanraders qua winkels (zowel fysiek als online)?
De echte vraag: welke flanellen hemd draagt ge bovenop die jeans?Kwaliteit van een schoen doet toch veel aan de beleving van het dragen ze. Ik heb een tijdje geleden 4 grote zakken vol met schoenen geërfd (in de letterlijke zin van het woord). Met schoenen die tussen de 3 a 400 euro gekost hebben, of meer. Spijtig genoeg zijn de meesten net wat te klein, en pas ik er niet overal in. Sommige paren zijn dan ook mijne stijl niet echt, maar deze zit goed:
Bekijk bijlage 18535
De meesten zijn zelf zoveel niet gedragen, en die van de foto is zeer lichtjes te klein rond de tenen, maar geen omknelling ofzo, dus heel draagbaar, en waarschijnlijk moeten ze nog wat uitzetten naar mijne voet, dus liever lichtjes te klein dan te groot bij de start van het dragen. Dit is een Italiaans merk (A. Testoni), en je voelt wel de kwaliteit van het leer enzo. Ik ga nog eens moeten zoeken in die 4 volle zakken. En wat leuk is, de meeste hebben een schoenspanner, wat de schoen in optimale conditie houdt...
Maar of ik telkens zelf zoveel zou neerleggen voor schoenen, dat is een andere vraag...
Need i answer this?De echte vraag: welke flanellen hemd draagt ge bovenop die jeans?

Ik heb niets gedocumenteerd maar hier is de laatste transformatie - een paar spuuglelijke Van Bommel krengen die nooit enige vorm van onderhoud hebben gekregen:Hebt ge zo wat voor en na foto's?
. Ik zocht er ook die niet zo een smalle tip hebben.