ThomasMore
Well-known member
Draagcomfort (maar da's ook persoonlijk denk ik): AmbiorixIk apprecieer iedereens input hier maar er wordt wel over mijn openingspost heen gelezen:
Budget: nog niet bepaald maar een voor paar van +300 EUR heb ik nu ook het geld niet voor over
Nu ja, ik heb deze thread niet enkel voor mijn eigen vraag gemaakt maar wou gerust een thread zien ontstaan zoals de sneakerthread.
Als een Ambiorix nog even kwalitatief is als vroeger zou ik er gerust meer willen aan geven - mijn grootvaders droegen/dragen niets anders van geklede schoen en die zagen er na decennia dragen nog piekfijn uit - wel steeds goed onderhouden.
Maar BG zou BG niet zijn als je een vraag stelt:
-ik zoek iets met budget xx EUR
Antwoorden:
-ik heb zelf Y van budget xxx EUR
-ga direct voor Z met een budget van xxxx EUR, de rest is brol
-budget xx EUR is veel te hoog, voor x EUR heb je al A
Idealiter heb ik een goede kwaliteit/levensduur verhouding maar draagcomfort moet op de eerste plaats komen
Ik scoor die op het einde van de soldenperiode bij Carmi in Zemst. Dan gaan ze aan de helft van de prijs... Budget is dan +/- 120 voor een paar.

Maar die eerste zijn dat wel. Ze gaan echter wel al ongeveer 10 jaar mee, en ik vind ze nog altijd mooi. Voor mij is draagcomfort de reden om naar Van Bommel te kijken. De sneakers zijn niet altijd van dat merk, maar vaak gaan ze ook minder lang mee dan deze. Die zijn na een dik jaar (?) dagelijks gebruik nog altijd prima.

Zal toch wel 1500 frank geweest zijn