Geklede schoenen topic

Hier is de keuze eenvoudig: ik kan geen geklede schoenen kopen - heb héél brede voeten waardoor elke pasvorm van iet of wat puntige schoenen te smal is (ook de brede modellen van Van Bommel, Ambiorix, Van Lier ...). De brede reeks van Clarks met ronde snoet (dus per definitie eerder een vrije -tijdschoen) of wandelschoenen van Meindl (enkele modellen) is zowat het enige dat ik commercieel kan kopen. Maar ben zoiezo heel nonchalant in kledij, dus geen probleem. Heb amper 4 paar schoenen, 2 truien (nog nooit gedragen trouwens), 4 hemden, een batterij T-shirts, shorts en Polo's en 3 jeans broeken - daarmee vermoedelijk het buitenbeentje van het hele forum. Heel mijn garde robe past in 1 standaard reiskoffer :ROFLMAO:

Hier is de keuze eenvoudig: ik kan geen geklede schoenen kopen - heb héél brede voeten waardoor elke pasvorm van iet of wat puntige schoenen te smal is (ook de brede modellen van Van Bommel, Ambiorix, Van Lier ...). De brede reeks van Clarks met ronde snoet (dus per definitie eerder een vrije -tijdschoen) of wandelschoenen van Meindl (enkele modellen) is zowat het enige dat ik commercieel kan kopen. Maar ben zoiezo heel nonchalant in kledij, dus geen probleem. Heb amper 4 paar schoenen, 2 truien (nog nooit gedragen trouwens), 4 hemden, een batterij T-shirts, shorts en Polo's en 3 jeans broeken - daarmee vermoedelijk het buitenbeentje van het hele forum. Heel mijn garde robe past in 1 standaard reiskoffer :ROFLMAO:
Ik heb misschien wat meer maar als ik zie wat ik daarvan eigenlijk draag kom ik ver op hetzelfde uit hoor. De voordelen van een job waar uiterlijk vertoon niet zo belangrijk is, en zelf ook weining interesse in kledij. >90% van mijn dagen draag ik gewoon een T-shirt of polo met jeans en wat onopvallende/iets gekledere sneakers.
Het is voor mij ook gewoon aangenaam dat ik daar niet over moet nadenken.

Een blik in de dressing ten huize More toont aan dat ik relatief gezien erg weinig schoenen bezit. De schoenencollectie van mijn vriendin beginnen tellen en gestopt 80 paar, wat nog niet alles is want er slingeren nog wat paar rond in huis. Viel me trouwens op dat er heel wat van die schoenen nieuw of nauwelijks gedragen zijn. Da's kopen en wegzetten... de logica ontgaat me :)

Een blik in de dressing ten huize More toont aan dat ik relatief gezien erg weinig schoenen bezit. De schoenencollectie van mijn vriendin beginnen tellen en gestopt 80 paar, wat nog niet alles is want er slingeren nog wat paar rond in huis. Viel me trouwens op dat er heel wat van die schoenen nieuw of nauwelijks gedragen zijn. Da's kopen en wegzetten... de logica ontgaat me :)

Verzamel- of hamsterwoede? :p

Idem hier, de vriendin heeft gemakkelijk 120 paar schoenen, 30 handtassen, 25 jeans, 50 truien, 60 kleedjes,…. Koopziek noem ik dat.

Mijn kleren nemen ook nog geen heel schab in in de kast, en dan draag ik nog de helft ervan nauwelijks. :unsure: Oké, de schabben zijn groot en hemden die ophangen en specifieke zaken als sportkleren heb ik niet meegeteld.

Als ik dan kijk naar mijn vriendin die een ganse kast van enkele meters lang vol heeft, maar net als ik 90% van de dagen slechts dezelfde x outfits draagt, vraag ik me af waarom sommige mensen in godsnaam zoveel kleren moeten hebben.

Ik draag dagelijks geklede schoenen voor het werk, en heb heel moeilijke en brede voeten. Dat kleurt mijn antwoord waarschijnlijk wel wat.

Het enige dat ik momenteel nog koop: Clarks, Ecco, Lloyd, Camel, Hudson, Santoni... Niet de meest stylish dingen, wel comfortabel, en betaalbaar (moet perfect in uw prijscategorie vallen @Coolguy).

Ik koop nooit nog Ambiorix of Van Bommel, veel te duur voor wat het is, gaat snel kapot (al kan dat zijn omdat ik rare voeten heb), en vooral de service die op geen hol trekt.

Ik dacht te zeggen dat je wel wat deftige schoenen van Clarks terugvindt in de meeste Torfs winkels. Maar als ik online kijk, valt dat precies wat tegen.

Eens gekeken naar Floris Van Bommel. 200+ euro voor schoenen geef ik niet.

Ik geloof niet dat zo'n schoenen 5 jaar zouden meegaan bij mij en bovendien verander ik graag eens van schoen. Mode verandert en per seizoen draag ik toch wel graag nieuwe schoenen.

70-120 euro voor Bullboxer. En ze hebben een heel ruim aanbod.

Eens gekeken naar Floris Van Bommel. 200+ euro voor schoenen geef ik niet.

Ik geloof niet dat zo'n schoenen 5 jaar zouden meegaan bij mij en bovendien verander ik graag eens van schoen. Mode verandert en per seizoen draag ik toch wel graag nieuwe schoenen.

70-120 euro voor Bullboxer. En ze hebben een heel ruim aanbod.
Geklede schoenen zijn redelijk tijdloos.

Het gaan Ambiorix worden:

ambiorix-fermo-new-box-amaretto-813-8-avenue-gold.jpg

Liepen als wolkjes, later update hier indien ik blaren kweek :unsure:

Ik zit met een vraagje en zag nu net deze thread verschijnen, en mijn vraag hoort ook niet echt thuis in 'comfortabele schoenen' topic...

Dus ben op zoek naar geklede instapschoenen, met of zonder veters die er niet toe doen..., gewoon een schoenlepel en gaan maar

Kent iemand een goed merk hiervoor? Stijl liefst geklede casual schoenen. Met casual schoenen bedoel ik geklede schoenen, maar niet zo formeel als kostuumschoenen... Mogen een lichte tip hebben, maar niet te puntig...

Een voorbeeld van een model dat ik zelf graag draag zijn chaymon van lacoste, deze dus:
images

Deze zijn dus een mix van leder en daim, maar mag eender welke stijl zijn, maar ik moet er in 2 seconden kunnen instappen met lepel erbij

Iemand enig idee zo?

Je kan veel mocassin achtige modellen vinden, maar dat dus niet...

Ik zit met een vraagje en zag nu net deze thread verschijnen, en mijn vraag hoort ook niet echt thuis in 'comfortabele schoenen' topic...

Dus ben op zoek naar geklede instapschoenen, met of zonder veters die er niet toe doen..., gewoon een schoenlepel en gaan maar

Kent iemand een goed merk hiervoor? Stijl liefst geklede casual schoenen. Met casual schoenen bedoel ik geklede schoenen, maar niet zo formeel als kostuumschoenen... Mogen een lichte tip hebben, maar niet te puntig...

Een voorbeeld van een model dat ik zelf graag draag zijn chaymon van lacoste, deze dus:
images

Deze zijn dus een mix van leder en daim, maar mag eender welke stijl zijn, maar ik moet er in 2 seconden kunnen instappen met lepel erbij

Iemand enig idee zo?

Je kan veel mocassin achtige modellen vinden, maar dat dus niet...
Met enkele minuten aanpassingwerk kan je van elke vetersneaker een slip on maken:

Terug
Bovenaan