Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen ze toch denk ik, ten eerste gaat het al in een voetbalkantine (enkele afleveringen per kantine) zijn.Het moment om dat eens volledig te herzien dat formaat lijkt me.
Deze special toont voor mij aan waarom dergelijke podcasts hun meerwaarde en populair zijn.Idd, heel leuk. Niet eens zo speciaal op zich, maar de chemistry dat die allemaal hebben werkt.
Meer dan eender wie in de podcast domineert Sonck steeds het gesprek. Gilles zegt het vaak al lachend, maar het klopt wel dat er eigenlijk nog weinig inbreng is van de moderator door de pingpong tussen Joos en Sonck. Het gemoedelijke van een podcast is er wat af. Ik ben benieuwd naar de aflevering van deze week.Ik heb eerder een probleem met Sonck in 90 minutes. ‘Ik ik ik’ is vervelend om naar te luisteren.
Ik waardeer Joos eerder meer door 90 Minutes dan ervoor. Hij wordt beter als hij meer tijd krijgt om zich deftig uit te drukken.Ik vind dat eigenlijk echt een topidee en ik heb ook tegen niemand wat in deze podcast. Zelfs Joos die vaak een enorme betweter is.
Correct, de combinatie Joos-Sonck is hatelijk. Joos kan ik sowieso gemakkelijker af, ook al kan ie zijn punten soms wat teveel doorduwen.. maar dat neem ik er graag bij want die mens ziet veel (letterlijk en figuurlijk) en kan echt genieten van de schoonheid van voetbal, ook in de kleine dingen.Meer dan eender wie in de podcast domineert Sonck steeds het gesprek. Gilles zegt het vaak al lachend, maar het klopt wel dat er eigenlijk nog weinig inbreng is van de moderator door de pingpong tussen Joos en Sonck. Het gemoedelijke van een podcast is er wat af. Ik ben benieuwd naar de aflevering van deze week.
Ik waardeer Joos eerder meer door 90 Minutes dan ervoor. Hij wordt beter als hij meer tijd krijgt om zich deftig uit te drukken.

Heb nog een uurtje te gaan, maar vond Kerremans als google man deze week wel goed, was echt wel bij de pinken om zaken op te zoeken en redelijk pro-actief. Sam zit meestal te veel mee te discussieren en zo gaat de flow wat weg als je een halve minuut "moet wachten" door opzoekwerk.Ik heb eerder een probleem met Tuur en Daan. Hebben een beperkte meerwaarde imo.
Joos zegt ook soms bizarre dingen om interessant te doen, (Bertaccini beter dan Dolberg) maar kan dat romantische tot een bepaald punt wel appreciëren.
De beste inhoudelijk is voor mij sowieso Defour. Kent het meeste van voetbal van iedereen die daar zit.
Akkoord. Al is dat tegenwoordig bij veel tv-gezichten zo.De meerwaarde van Tuur Dierckx is mij niet duidelijk en die mag een spoedcursus articulatie gaan volgen want die praat precies altijd tussen zijn tanden.
Sonck is vermoeiend. Mss toch eens massaal melden?Podcast is echt geen medium voor Sonck.