Ik zit bij Bank van Breda.Welke grotere spelers zijn er nog voor financiele lease/renting? Op dit moment aan het horen bij KBC.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit bij Bank van Breda.Welke grotere spelers zijn er nog voor financiele lease/renting? Op dit moment aan het horen bij KBC.
Zonder context is daar niks op te zeggen.Mogelijk een lastige vraag waarop ik geen simpel antwoord mag verwachten, maar wat is een minimum dagprijs in de IT freelance sector om het de moeite waard te maken een zaak op te richten etc?

Dat geloof ik best gezien de huidige markt, al denk ik wel dat de combinatie van mijn sales achtergrond met de huidige sourcing/recruitment ervaring mij wel hebben geleerd hoe ik mijn kansen kan vergroten.Het grootste struikelblok zal zijn om iemand te vinden.

Is dat ook in de weekends? Ik zou denken om enkel bonnetjes van weekdagen in te brengen om het geloofwaardig te houden bij controle.Eten op restaurant breng ik gewoon binnen. Daarvoor zit ik voor 2022 aan €6.500 momenteel![]()