Ook net zelf vennootschap opgericht.De Q4 ging mijn werkgever geven als werknemer, als zelfstandige vind ik dat toch allemaal veel geld voor een auto.
Ik zelf ben er nog niet aan uit, ik zou liefst de Toyota RAV4 Plugin Hybride nemen (ook aan de dure kant weliswaar).
Ik ben pro EV, maar niet in die mate dat ik er met de huidige infrastructuur in geloof. (Laadpalen, kostprijs kW gaat stijgen komende jaren).
Idem hier, ik had als werknemer een 330e (g20, m-sport package en hoop opties), en in nieuwe vennootschap vond ik dat er zwaar over.
Heb nu bij directlease een "flex lease" op een DS3 crossback, die wagen was in stock, dus snel leverbaar, en na 12 maanden kan je zonder kosten je contract opzeggen (of upgrade naar nieuw/beter).
Blijkbaar gaan ze snel (prijs is ook super, 450€/maand operationele lease, 20 k km/jaar), ze staan alvast niet meer op hun site.
De enige snel leverbare die ze nog hebben in flexible lease is een Jeep Compass, aan 699€/maand operationele lease en 20 k km/jaar ook zeker geen slechte deal, is een plug in hybride, dus zit fiscaal snor!
Mits goed financieel plan (en in mijn geval getekende contracten en reeds eerste facturen buiten/ontvangen) had hun kredietafdeling op enkele dagen mijn dossier goedgekeurd, geen voorschot vereist!