Ik ben bij SBB geweest voor zo'n kennismakingsgesprek. Waren vriendelijk maar 1000+ EUR per jaar voor een simpele boekhouding voor een eenmanszaak was te veel van het goede.Iemand goede ervaringen met SBB (boekhoudkantoor)? Ben op zoek naar een nieuwe boekhouder; maandag start mijn eerste contract en de vennootschap is nog steeds niet opgericht, ondanks dat ik mijn boekhouder meermaals heb aangegeven dat de BV op tijd opgericht moest zijn zodat ik in orde kon zijn met mijn verzekeringen.
Vraag me af of ik wettelijk gezien in orde ben, volgens de juriste van mijn tussenpartij is dit geen probleem en wordt er wel vaker gewerkt met ondernemingen in oprichting, maar langs de andere kant lees ik dat je moet aangesloten zijn bij een SVF voor de aanvang van de activiteiten.
. Ik snap je punten ivm. een keten maar ik zie daar eigenlijk evenzeer voordelen in: collega's waar je beroep op kan doen en vooral verantwoording moeten afleggen. Net gebeld en heb er wel een goed gevoel bij, volgende week intake gesprek.
.