Twee is het dus geworden. Cronos heeft "informeel" al gepolst bij eindklant en ze volgen het "first come first serve" principe en trekken zich dus terug. Nu heeft de HR van de eindklant bij de kleinere speler gevraagd wat de bedoeling was of ik op deze manier meer geld wou los krijgen ofzo. Wat niet het geval is want ik kreeg zelfs niets concreet van Cronos. Ondertussen heb ik verduidelijkt dat ik niet goed wist hoe verder te gaan.Dan zeg je gewoon tegen Cronos dat je al in gesprek bent met die eindklant.
Door via 2 partijen bij dezelfde klant te gaan horen kan je mogelijk tegen 3 schenen aanschoppen:
- de kleine recruiter die eerst was en nu het contract dreigt te verliezen
- de eindklant die niet in die spellekes betrokken wil worden
- indien 2 zou gebeuren: Cronos die een goede naam willen houden en niet wil dat er tegen de schenen van de eindklant wordt geschopt.
En dan nog maar te hopen dat die kleine recruiter jouw daar niet via Cronos wil plaatsen, want dan zijn de poppen helemaal aan het dansen.
Ik zou het raamcontract alleen maar samen tekenen met het gewone contract. Als elk detail afgesproken is dus. Het heeft volgens mij geen enkel voordeel (voor jou) om een raamcontract te tekenen als er geen ander contract langs staat.
Laatst bewerkt: