Ik word om 1 of andere reden vandaag gespammed door 1 ster reviews op google
Kan ik hier iets aan doen? :/
Heb ze geraporteerd als spam, ik hoop dat er wat van komt, waar komt dat nu opeens uit zeg pffff
Weinig, zo eens bij een klant gehad ook, een medische praktijk, een wave van een 30-tal negatieve 1-ster reviews, terwijl die fake reviewpatienten daar nooit geweest zijn... Allemaal op gereageerd dat het fake was en gereport, en ze zijn gedeeltelijk verwijderd na enkele maanden. Nooit geweten waarom en wie zoiets doet... Ongelooflijk irritant.
Vandaar, ik walg van bedrijven als Google en Meta/Facebook waar gedrochten van bots/fake mensen fake reviews kunnen geven. Het is veel te makkelijk.
Daarnaast eens per ongeluk iemand de pas afgesneden op de baan met m'n vorige bestelwagen met reclame erop.
't was natuurlijk een 'Karen', met als resulaat 4 negatieve reviews in totaal (FB+Google). Van zowel haarzelf als haar man. Go figure.
Heb toen geantwoord dat het allebei afgrijselijk achterlijke mensen waren met 0 begrip en 0 breincellen voor een verkeerssituatie en dat hun disproportionele reactie op de baan onnodig was en ze het zelf uitgelokt hebben. Moet wel zeggen dat ik toen m'n middenvinger mooi heb uitgestoken omdat hun repetitief klaxoneren 2min nadien totaal onnodig was, 'k ging misschien zelfs nog uitstappen en dat gedrocht van een mens filmen terwijl ze roept en claxoneert. Uiteindelijk heeft Google ze verwijderd gezien het gene review was.
Dan ook nog al eens van een concurrent een slechte review gehad, van een van hun verkopers... Die gereport en ook eens gebeld met z'n baas om te vragen van waar dit uberhaupt komt... Kon er wellicht niet tegen dat 'm een verkoop kwijt was aan mij lol... Nog nooit zo snel een review verwijderd gezien, denk dat die kerel zelfs z'n job kwijtgeraakt is door z'n gedrag.
'k Heb je dus een positieven gegeven, 5 sterren!
Maar:
Not posted
Unfortunately, we're not able to publish this content at this time
Ze controleren dus effectief wel of het echt is en of ik op basis van m'n Google locatiehistoriek ooit ter plaatse was.
Dus 't kan één van je buren zijn of iemand die er ooit effectief geweest is... Who knows?