kinxton
Active member
In 't geval van Chickenlal is er toch af en toe wel wat verlies op materialen hoor... Nog nergens gehoord dat men bij een controle zodanig diep gaat graven dat er 5m op een rol van bv. 30m PPF foetsie zou zijn.Zo'n dingen gebeuren als je geen deftige boekhouding voert wat dan duidelijk wordt juist bij een controle.
Geen bewijskrachtige boekhouding (geen kasboek, geen financieel boek, geen voorraad bijgehouden,...) -> fiscus past "feitelijk vermoeden" toe
Alsof als ik een camera plaats met bijhorende buizen, daarvoor vijzen gebruik, en alle vijzen exact opgeteld worden...
'k Had zo eens nog 30m netwerkkabel in voorraad van 5 jaar terug, maar geen spoor meer van en geen enkel idee waar die gebruikt werd...
Begin dan maar eens te zoeken...
Ah ja meneer, ge hebt deze maand 20 camera's geplaatst, ge had 100 RJ45 connectoren op voorraad, en 't zijn er nog altijd 100, hoe kan dat?
FFS bewijskrachtige boekhouding...
Nu ja, we hebben het hier over klein materiaal, en daar kijkt men niet zo naar op, en met enkele meters verloren PPF kan ik me goed inbeelden dat men daar ook niet naar kijkt hoor.
).
de vraag is of dividenuitkering belastingsvoordeel krijgt ..