Maar ook als je net heel weinig km's rijdt, lijkt het me dat het kan dat km-vergoeding voordeliger is.Voor de gemiddelde beyond gamer is dat niet van toepassing eh. Zonde als iemand zich door dat advies laat leiden met misschien een VAA van 4 a 6 k wat bij de gemiddelde mens vandaag al als ‘hoog’ wordt aanzien door de lange historische gewoonte van VAA’s van 1200-2000€. Zie maar naar de populaire break Skoda Octavia, dat VAA is voor een puur brandstofwagen de hoogte ingeschoten maar hier zal het nog altijd voordeliger zijn de wagen op de zaak in te schrijven…
Mijn partner kwam hier van de week met zijn bmw 3 touring diesel ook al met die vraag af nav ‘advies’ op 1 of ander forum (denk reddit). Als ik hem zei dat hij dan zijn verzekering, parking, brandstof, winterbanden, rijtax etc uit eigen zak mag betalen piepte hij snel anders..
zijn huidige klant is amper 12 km van ons deur.
Met als voorbeeld een 2e hands i3 dan. Geen BIV, geen VB en amper Running Cost als je weinig km's doet. Als je daar dan +200€ vaa per maand voor moet betalen, zal je er volgens mij ook niet uit komen?
. Zie maar naar de populaire break Skoda Octavia, dat VAA is voor een puur brandstofwagen de hoogte ingeschoten maar hier zal het nog altijd voordeliger zijn de wagen op de zaak in te schrijven…