Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat me raden; goedkoop, zsm en topkwaliteit + allerlei gratis extras?Zouden beter eens een "Wat heb je vandaag meegemaakt met klanten"-topic moeten maken.
Kunnen we eens zagen over alle onrealistische vereisten iedereen heeft.

Klanten moeten eens begrijpen dat door decennia van verkeerd beleid, waar zij nota bene gelukkig mee waren, goede stielmannen een zeldzaamheid zijn geworden. Onrealistische tijdsverwachtingen, een gigantische vraag gecombineerd met een groot aanbodtekort ... it doesn't compute.zsm als in gisteren
"ik heb vanochtend gemaild en ik ging spoedig antwoord krijgen, we zijn 4u later en ik heb nog altijd niemand terug gehoord!!"
"ingebrekestelling, er zijn 5 panhaken niet teruggeplaatst ik eis binnen de 8 dagen een oplossing of ik zie mij genoodzaakt een derde partij aan te spreken en de kosten op u te verhalen. Alle geleden risico en schade zijn ter uwen laste" - ja madame, want ze klappen van 10 beaufort van't weekend en 't ga echt op die 5 panhaken komen, chill out
"er zijn witte plekken op mijn poort, ze hebben met de camionnet tegen m'n poort gereden" gevolgd door een half uur aan weg en weer gebel met vanalles en nog wat, waardoor het er eigenlijk meer en meer op lijkt dat madame zelf tegen aar poort gezeten heeft en nu gewoon mooi kans ziet om het op onze mannen te steken
Hoort er ook bij natuurlijk, maar sommigen zijn echt niet realistisch.
Ze verwachten echt dat we met blauwe zwaailichten afkomen gereden omdat er een omvormer zonder wifi zit! Dat kan toch helemaal niet! Dat is nu toch eens géén service! Neen meneer. Er ligt niemand op sterven, chill out.
djeezus zeg
soit, one of those days
bedankt aan het forum voor de uitlaatklep
Haha, doet me ook denken aan deze morgend.zsm als in gisteren
"ik heb vanochtend gemaild en ik ging spoedig antwoord krijgen, we zijn 4u later en ik heb nog altijd niemand terug gehoord!!"
"ingebrekestelling, er zijn 5 panhaken niet teruggeplaatst ik eis binnen de 8 dagen een oplossing of ik zie mij genoodzaakt een derde partij aan te spreken en de kosten op u te verhalen. Alle geleden risico en schade zijn ter uwen laste" - ja madame, want ze klappen van 10 beaufort van't weekend en 't ga echt op die 5 panhaken komen, chill out
"er zijn witte plekken op mijn poort, ze hebben met de camionnet tegen m'n poort gereden" gevolgd door een half uur aan weg en weer gebel met vanalles en nog wat, waardoor het er eigenlijk meer en meer op lijkt dat madame zelf tegen aar poort gezeten heeft en nu gewoon mooi kans ziet om het op onze mannen te steken
Ze verwachten echt dat we met blauwe zwaailichten afkomen gereden omdat er een omvormer zonder wifi zit! Dat kan toch helemaal niet! Dat is nu toch eens géén service! Neen meneer. Er ligt niemand op sterven, chill out.
djeezus zeg
soit, one of those days

En was dat gaatje op dinsdag intussen al ingevuld?Haha, doet me ook denken aan deze morgend.
Om 7u telefoon;
- Mijn tuinlampen branden niet, kan u langskomen!
- Oké mevrouw, ik zal kijken of er volgende week een gaatje is.
- nEe, U mOeT VaNdAaG nOG lAnGsKoMeN!! AnDeRs HeB iK gEeN lIcHt iN dE TuIn??!!!
- De agenda zit vol vandaag, ten vroegste dinsdag en dat zal al moeilijk worden
- VOOR SERVICE MOET JE OOK NIET BIJ U ZIJN DUS, IK BEL WEL NAAR IEMAND ANDERS!!!!!! *telefoon Ingehaakt*
2-tal uur later: Kan u dinsdag toch nog komen kijken? Dat zou enorm fijn zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()

Dat was nadat ze doorhad dat uw wachttijd wrs nog het kortst was?Haha, doet me ook denken aan deze morgend.
Om 7u telefoon;
- Mijn tuinlampen branden niet, kan u langskomen!
- Oké mevrouw, ik zal kijken of er volgende week een gaatje is.
- nEe, U mOeT VaNdAaG nOG lAnGsKoMeN!! AnDeRs HeB iK gEeN lIcHt iN dE TuIn??!!!
- De agenda zit vol vandaag, ten vroegste dinsdag en dat zal al moeilijk worden
- VOOR SERVICE MOET JE OOK NIET BIJ U ZIJN DUS, IK BEL WEL NAAR IEMAND ANDERS!!!!!! *telefoon Ingehaakt*
2-tal uur later: Kan u dinsdag toch nog komen kijken? Dat zou enorm fijn zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()

SD worx. Best tevreden van. Als je wil kan je heel veel zelf simuleren, en als het je aanstaat vragen van te activeren.Welk sociaal secretariaat hebben de meeste hier eigenlijk voor de eigen loonadministratie als zaakvoerder van een 1 persoons vennootschap? Ik heb nu wat offertes ontvangen van SDWorx, Acerta en Besox en in tegenstelling tot wat ik had verwacht lijkt SDWorx zowel qua prijs als functionaliteit/aanbod nog het meest interessant te zijn. Maar aangezien je niet zomaar kan wisselen van sociaal secretariaat indien het tegenvalt wil ik toch eens afchecken wat de anderen hier doen.
zsm als in gisteren
djeezus zeg
soit, one of those days

SD worx. Best tevreden van. Als je wil kan je heel veel zelf simuleren, en als het je aanstaat vragen van te activeren.
Maar niettegenstaande ik een controle freak ben en quasi alles zelf wil doen, laat ik dat toch wel ook over aan mijn boekhouder!
Acerta als werknemer héél slechte ervaringen mee, echt niets dat correct werd gedaan, maar hoor wel dat het héél hard kan schelen tussen de verschillende kantoren.
Je moet eens aan auto's werken... Allé aan... Wrappen, bestickeren, blinderen.
Het komt er eigenlijk op neer, de laatste die aan een auto iets gedaan heeft, heeft alles dat kapot is aan die auto op zijn geweten![]()

Jup, zo'n verhaalkes ken ik ook, tis de schuld van de wrapper.Je moet eens aan auto's werken... Allé aan... Wrappen, bestickeren, blinderen.
Het komt er eigenlijk op neer, de laatste die aan een auto iets gedaan heeft, heeft alles dat kapot is aan die auto op zijn geweten![]()
Of een hele telefonie en Internet installatie vervangen... Klant is op de hoogte dat ze minstens een halfuurtje zonder telefonie zullen zitten, kwestie van de oude telefoons los te koppelen, nieuwe vlans in te stellen en de nieuwe aan te sluiten... En toch komen ze binnen de 10min 4 x zagen dat ze niet kunnen bellen terwijl ik druk in de weer ben om dat net op te leveren... Zeggen dat ze me telkens onderbreken en hierdoor vertragen helpt niet...Haha, ik ben regeltechnieker op HVAC installaties, het is ook altijd mijn fout, zelfs als er geen verwarming of airco is tijdens een stroompanne![]()
Goed uitgevoerde ppf moet je toch al u best doen om te zien. Laat staan dat je met een defecte ruit binnen komt en dat ze gaan nakijken of er ppf op ligt. Wat een grap.Jup, zo'n verhaalkes ken ik ook, tis de schuld van de wrapper.
Zo tijdens mijn citytrip in Barcelona een barst in m'n achterruit gehad en langsgeweest bij Tesla Barcelona om die te vervangen, ze wilden het niet onder garantie doen omdat er op de carosserie PPF was... Die n.b. meteen na aankoop werd gedaan, dus op dat moment een 3-tal jaar geleden tot dan niks van defecten. Ze hadden de ruit dan toch niet op stock en aangeraden het te bestellen en laten plaatsen in België, en dus in SeC Gent zelfde verhaal maar ze toch kunnen overtuigen. En dan weer hetzelfde met een voorlamp, daar was wel PPF op... toch ook uitgevoerd onder garantie...
En dan voor het eerst bij de keuring, ahja maar die PPF en getinte ruiten is tuning eh... Ffs.
PPF is toch een soort plasticlaag op je auto? Dan zou dat toch redelijk hard moeten opvallen bij een defecte ruit?Goed uitgevoerde ppf moet je toch al u best doen om te zien. Laat staan dat je met een defecte ruit binnen komt en dat ze gaan nakijken of er ppf op ligt. Wat een grap.
Indien het boekjaar een duur heeft van minder of meer dan twaalf maanden, dan wordt een berekening gedaan infunctie van het aantal maanden dat het boekjaar loopt (artikel 2 KB WER). De berekening van het aantal maanden dat een boekjaar bestrijkt wanneer het boekjaar langer of korter is dan twaalf maanden, wordt volgens deCommissie berekend in functie van het aantal effectief verstreken maanden (naar analogie met CBN-advies 2017/03– Groottecriteria – Boekjaar korter of langer dan 12 maanden.Toegelaten omzet in een verlengd boekjaar wordt "pro-rata" berekend.
Dit is alvast zeker zo voor de bepaling of een vennootschap al dan niet een KMO is.
Maar, mag een verlengd boekjaar dat 15 maanden telt bijvoorbeeld voor de "dubbele boekhouding verplicht vanaf 500,000€ omzet" wetgeving (betreft Comm.V.) rekening gehouden worden met een max. omzet van 625,000€?
Hoe en voor wat gebruik je de wagen?Momenteel gebruik ik de wagen van mijn ouders, hierdoor steekt mijn boekhouder slechts €1000 in kosten voor de wagen. Zijn er betere manieren waarbij ik meer overhoud door meer in kosten te steken?
Betaal je ouders huur voor de wagen?Momenteel gebruik ik de wagen van mijn ouders, hierdoor steekt mijn boekhouder slechts €1000 in kosten voor de wagen. Zijn er betere manieren waarbij ik meer overhoud door meer in kosten te steken?