Freelancers & Ondernemers

Verlenging van mijn contract is bijna rond maar nu bots ik wel op de opzegperiode die vast zou liggen in het contract tussen mijn tussenpartij en klant: 1 week langs de kant van de klant en langs mijn kant zelfs geen vroegtijdige opzeg mogelijk. Dat is nu toch totaal onrealistisch?
Gewoon melden en zeggen dat je niet akkoord bent. Is bij mij ook al aangepast geweest.

Ik had er een discussie over met een vriend die ook freelancer is. Volgens hem gaat elke particulier die binnen 5j willen. Zo kunnen ze nog benzine rijden en toch overal binnen geraken in steden.

Volgens mij gaat dat geen fluit meer waard zijn. Maar dat is dus koffiedik kijken.
Over 5j gaat de tweedehandse markt al een serieuzer aanbod qua EV’s hebben. De hybride is echt gedoemd in ons land.

Oef, probleem met de bedrijfsvoorheffing opgelost, oorzaak lag bij een te hoog nettoloon als input voor de berekeningen. Nog eens bedankt voor de berekening @Apelords , had ik toch nog een extra voorbeeld van een boekhouder om aan te geven dat het voor mijn nettoloon niet leek te kloppen!

Dat kan ik niet, juist begonnen.
Vandaar de vraag
Het geld dat je er nu uithaalt via ecocheques blijft geld dat je er later via VVPR-bis of liquiditeitsreserve minder kan uithalen aan betere voorwaarden...

Boodschap blijft dus hetzelfde. Als je die 250 EUR niet nodig hebt, afblijven en wachten.

Het geld dat je er nu uithaalt via ecocheques blijft geld dat je er later via VVPR-bis of liquiditeitsreserve minder kan uithalen aan betere voorwaarden...

Boodschap blijft dus hetzelfde. Als je die 250 EUR niet nodig hebt, afblijven en wachten.
Is dit met de "berekening" dat je dat geld nu wel sneller hebt?

Want 3 jaar wachten om bv 20 euro meer te hebben lijkt het me ook niet waard.

Beter gewoon focussen op waar er écht impact gerealiseerd kan worden i.p.v. dingen te (over)analyseren die een €10tal euro's verschil maken op een leven.

Beter gewoon focussen op waar er écht impact gerealiseerd kan worden i.p.v. dingen te (over)analyseren die een €10tal euro's verschil maken op een leven.
Dat altijd! Maar voor mensen die pas starten kunnen maaltijdcheques toch weer een manier zijn om dat nettoloon net iets hoger te krijgen.

Dat altijd! Maar voor mensen die pas starten kunnen maaltijdcheques toch weer een manier zijn om dat nettoloon net iets hoger te krijgen.
Dit, het is beter dan loon maar slechter dan wachten.

je moet intussen ook nog leven, en hoe ver je daarin de lijn trekt, is aan u.

Toch nog even vragen hier, want ik kreeg al eens een sheet door van @Japser maar welk getal ik exact moest nemen kwam ik niet direct uit.

Ik wil mijn laadbeurten (aan mijn prive laadpaal) van mijn hybride als onkost aanrekenen aan mijn vennootschap. Welk tarief kan ik daar voor september voor gebruiken per kWh?

Terug
Bovenaan