Nu we toch over financiele renting bezig zijn. Ik had daar niet echt bij stil gestaan, contract is voor 100k km over 5 jaar anders moet je bij betalen.
Had daar niet bij stil gestaan met dat we er privé ook wel wat mee rijden dat we daar mogelijks wel gaan over gaan. Ga me daar nu ook nie voor gaan inhouden om hem aan de kant te laten staan als we op reis gaan met de auto
Electrisch + de opleg is nogsteeds goedkoper dan benzinne gelukkig.
Maar als je de auto gewoon overkoopt op het einde dan lijkt het me eerlijk dat je niet moet bijbetalen voor je extra kilometers? Dan maakt dat voor hun toch niets uit hoeveel kilometers er op staan?
Of gaan ze dit jaarlijs afrekenen aan 20k km per jaar?
Had daar niet bij stil gestaan met dat we er privé ook wel wat mee rijden dat we daar mogelijks wel gaan over gaan. Ga me daar nu ook nie voor gaan inhouden om hem aan de kant te laten staan als we op reis gaan met de auto
Electrisch + de opleg is nogsteeds goedkoper dan benzinne gelukkig.Maar als je de auto gewoon overkoopt op het einde dan lijkt het me eerlijk dat je niet moet bijbetalen voor je extra kilometers? Dan maakt dat voor hun toch niets uit hoeveel kilometers er op staan?
Of gaan ze dit jaarlijs afrekenen aan 20k km per jaar?